Karoseria
: Cienka powłoka lakiernicza, trzeba uważać
5,0
Całokształt
Najlepszy możliwy stosunek ceny do jakości, od tego auta możesz wymagać co chcesz.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, max moment troszkę powyżej 1800 obr/min. Charakterystyczny dla tsi terkot pod maską - do przyzwyczajenia. Moc wyższa niż na papierze. Mój na hamowni miał 152KM oraz 268 Nm. Na dotarciu czyli około 11 tyś wymagana była dolewka około 300ml oleju. Wymieniam olej z filtrami co 15 tys km
4,0
Skrzynia biegów
Przełożenia dobrze dostrojone, sam fakt skrzyni 6 biegowej należy pochwalić. Zmiany niezbyt długie, rewelacyjny 3 bieg :)
4,0
Układ jezdny
Auto bardzo lekkie, jednak drogi trzyma się bardzo dobrze, przy węższych zakrętach jest przewidywalny. Ja przynajmniej nie wyczuwam dyskomfortu ze strony belki w tylnim zawieszeniu. Auto wymagało pierwszej delikatnej modyfikacji - ze względu na wagę i opory powietrza (przez to bujanie przy większych prędkościach) został dołożony spojler na tylnią klapę. Teraz jest super. Gratulacje za super sprawne hamowanie :)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do przodu bardzo dobra. Słupki cienkie a obudowy lusterek nie aż tak obszerne. Do tyłu gorzej, szyba mocno pochylona przez co wgląd do tyłu utrudniony. Trzeba wspomagać się czujnikami z wizualizacją
4,0
Ergonomia
Ergonomiczny na 4+, Auto bardzo przyjazne kierowcy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutu, klimatyzacja bardzo wydajna dwu-strefowa. Ogrzewanie działa szybko, wszystko idealnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak wygodnego i pojemnego auta w takiej półce cenowej nigdzie nie znajdziecie. Mój wzrost 186cm a za mną mnóstwo miejsca na nogi.
4,0
Wyciszenie
do 130km/h cisza wystarczająca powyżej jak w większości aut. dla porównania japończyki z hondy są głośniejsze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie ceny w serwisie, spalanie zadawalające, koszty ubezpieczenia również.
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość skody coraz wyższa cena co prawda też ale za 83 tys. brutto mam wszystko co trzeba. Silnik wystarczająco mocny lecz można go dostroić. Biksenony, navi, ledy, tempomat wszystko co może być pomocne to jest
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
póki co 5 z plusem, jedyny minusik to 3 małe naprawy gwarancyjne
- pęknięta osłona wycieraczki z tyłu
- nie domykający się spryskiwacz lampy
- łuszcząca się gałka zmiany biegów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
dotychczas nie stwierdzono i mam nadzieję, że tak pozostanie długo