Układ hamulcowy
: tu zaskoczy nie jednego Passata i Audi...SPRAWDŹ!!
Karoseria
: Przestrzeń i aranzacja wnetrza
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik głośniejszy od poprzednika (1.4 TSI 122KM).Mocny dół, słaba góra - nie wiem, to może moje odczucia, ponieważ miałem Octavię 1.4 TSI po modyfikacji na 152KM i góra była wspaniała. Tu natomiast odczuwam różnicę. Dla kowalskiego to i tak będzie rakieta, dobrze jest zestrojony i w mieście i w trasie zaskoczy nie jednego.
4,0
Skrzynia biegów
Troche haczyła, zapewne z nowości.
2,0
Układ jezdny
W porównaniu do Octavii II to jest PORAŻKA!! Na spękaniach asfaltu, którego nie brak auto ucieka bokiem do rowu. Wielowahacz się kłania!!
Komfort
4,0
Widoczność
bez uwag
5,0
Ergonomia
Wsiadłem i pojechałem. Jak w domu, wszystko wiesz gdzie jest..no prawie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa rewelacja, nawiew odpowiednio skalibrowany.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przetsrezń ok, nawet tesciowa nie narzekała. Jest postęp do poprzedniego modelu.
3,0
Wyciszenie
Jest gorzej, silnik słychać że pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu słowa uznania..w trasie 4 osoby, prędkość do 120km/h, kilka depnięc i wyprzedzeni to 5.8l/100km. Śrenia z miasta i trasy - ok 500km to 6.4l/km. Masa nizsza o 90kg od poprzedniego mojego modelu jednak ma wpływ na zużycie paliwa.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena wyższa o ok. 10.000zł. Ale ze źródła wiem , że jesienią cena spadnie o ok. 3-5 tys. złotych
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag uwag. Za mały przebieg
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak uwag uwag. Za mały przebieg
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 140KM 103kW
[l/100km]