Samochód jak wygląda, każdy widzi czy mu sie to podoba czy nie, można się przejechać i sprawdzić komfort zawieszenia wyciszenia, bajery elektroniczne, komfortu itp. Samochód mnie do gustu przypadł. Jest praktyczny pojemny i lekki. Najtrudniejszy do sprawdzenia przed zakupem jest silnik. I tu się zawiodłem. Wydawało mi się że TSI wersja EA211 będą wolne od wad wcześniejszego okrytą złą sława EA111. Niestety ten silnik ŻRE olej. Na 1tyś km połowę stanu od max poziomu. Co będzie dalej nie wiem. Myślałem że to wyeliminowano. Zużycie paliwa w sumie takie same jak u kolegi w honda civic 1,8 dwa lata starszym. Spalanie rośnie dużo szybciej wraz z wkręcaniem na obroty niż w wolnossącym. Trzeba redukować przy 2tyś bo zaczyna sporo palić. Skoro turbo dołoży powietrza to i musi benzyny. Nie uważam tego silnika za jakąś rewelacje. Do tego auta wolałbym 1,8 lub 1,8 wolnossący. Ale takiego w ofercie nie ma.
Wrażenia
2,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
tani w naprawie
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wadliwy silnik, grozi zatarciem w trasie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]