dobry silnik, kiepskawe wnętrze szczególnie tapicerka drzwi,wygodne fotele niestety fatalne zawieszenie - typowe do spokojnej jazdy i hamowaniem przed większością zakrętów
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 1.2 to rakieta ale nie lubi wysokich obrotów ma 8 zaworów
Dolewki oleju przy docieraniu - trzeba pamiętać o utrzymywaniu stanu MAX bo szybko spada po 10000 poziom spada coraz wolniej więc pewnie czas docierania dobiega końca warto wymienić pierwszy olej po 5-6 tys taka sugestia serwisu - nasza firma skorzystała ponoć cena promocyjna
Lepszy od FOCUS\'a 1.6 i pali 2L mniej
4,0
Skrzynia biegów
Nie haczy, pracuje płynnie
2,0
Układ jezdny
Niestety gorzej nisz FOCUS to przez tą niezaszczenianą belkę z tyłu. zasadziłem się szybko w zakręt i czułem jak mi odjeżdża kufer
zrobiło się cieplutko pod mostkiem!!! Kolega dostał w firmie taką samą i ma podobne odczucia z tym że narastają w miarę obciążenia bagażnika, który notabene jest przepastny
Komfort
3,0
Widoczność
do tyłu to jak w sedanie kwestia wyczucia
4,0
Ergonomia
Lepiej niż w Fordzie
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje powoli chłodzi nieźle klimy prawie nie czuć w osiągach samochodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest lepiej niż dobrze
4,0
Wyciszenie
Cichutko do 140 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spokojnie w trasie 6-6,5l dynamicznie 8l
średnio w dwóch egzemplarzach wychodzi nam około 7l Focus 1.6 to co najmniej 9l
3,0
Stosunek jakość/cena
miało być jak najtaniej zamówiliśmy 5 sztuk jak na razie dostaliśmy 2 cena lekko ponad 60 tys
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]