Auto przestronne, bardzo dobry silnik - oszczędny, elastyczny, bogate wyposażenie. Z wad wymienię zawieszenie, fotele, wyciszenie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepsza część tego samochodu. Elastyczny i oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
W porządku. Czasami ma lekkie zacięcia.
2,0
Układ jezdny
Szczególnie tylne zawieszenie jest niekomfortowe. Przy pokonywaniu nierówności buja na boki. Zrezygnowanie z wielowahaczowego zawieszenia w tym modelu to była pomyłka i jeden z głównych powodów, dla których nie wybiorę ponownie tego auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu oprócz uchwytu klapy bagażnika. Powinien być wygodniejszy i po obu stronach klapy. Niewygodne fotele z ograniczonym zakresem regulacji. Brak możliwości podniesienia przedniej części siedziska, tak żeby podpierała uda. Męczące w długich podróżach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko działa w porządku. Wymiana filtra kabinowego co 60 tys. km to stanowczo za rzadko.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronne wnętrze i bagażnik.
3,0
Wyciszenie
Głośny przy większych prędkościach. Męczący dźwięk.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
[l/100km]