Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia III Kombi

grohu, 8 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 89 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Octavia III Kombi 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
3,46
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : najwiekszym plusem auta jest jego moc i elastyczność, zaden inny 2.0 diesel ni daje mu rady.
3,0
Całokształt
całokształ dam jako średni, a czemu to wyszczegolnie poniżej w każdej kategori.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jesli chodzi o moc to czuć wysoki moment i 150KM, u mnie opony na przedniej osi wytrzymują niecały sezon, a robie rocznie 60 tys km. przy 88 tys km zimny silnik oddaje dziwne dzwięki od strony rozrządu, myslałem, ze to dwu mas, ale jest z drugiej strony, wygląda, na to, ze dzwonią zawory na 1 cylindrze, na ciepłym silniku tego nie ma.
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń, dziła jak powinna
4,0
Układ jezdny
auto jest twarde, nie chwieje budą przr szarpaniu kierownicą, jeżdziłe Super ostatnio i tam czuć mase auta.
Komfort
2,0
Widoczność
komfort zerowy, słabo wytłumiona, strasnie syczy wiatr prze uszczelki, jak biore znajomych z firmy z Niemiec z lotniska to zwracają na to uwagę, także nie jestem jakoś na to uwrażliwiony, nie wiem czy nie ma cieńszych szyb. kolega ma słuzbowego Mercedesa C i ze zniżakmi w salonie wyszedł tylko troche drozej od octavi kombi 2.0 w sredniej wersji wyposazeniowej
4,0
Ergonomia
niby simply clever, a prosze nalać płynu do spryskiwaczy, przeszkadza drut do potdtrzymania klapy, żenada. duzy bagaznik na plus,
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przez pierwsze 3-4 miesiace miałem problem z parujacą szybą, ponoć mam czujnik który to wykrywa, ale jakoś nie działa, z starych autach po właczeniu klimy para z okna schodziła w maks 10 s, tutaj czekałm 5min! po deszczach i myjni, stoi woda na uszczelce drzwi, także jak sie otiwera drzwi do sie robi mały wodospad ;) ciekawe kiedy korozja wyjdzie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca dość duzo jak na ten segment, porównywalnie do NOwego Mondeo
1,0
Wyciszenie
wiecej opisane w komforcie, szumy opon, i wiatru na słupkach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
chyba dobrze poza aktualnie klekotaniem zaworów na zimnym silnku, zero awarii,a przegladay co 30 tyskm + dolewka oleju około 2,5l na 30 tys km.
3,0
Stosunek jakość/cena
najtansza octavia kosztuje z 49 tys, a moja w dieslu, wersja ambition_ pakiet fresch to chyba a 98-102 tyś bez ksenonów, felgi 16 to troche przesada
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
rzdio mi sie zawiesza czasem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie brak, zobaczymy co wyjdzie na przegladzie ( patrz klekotanie na zimnym silnku)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Octavia III Kombi