Poprawny samochód z całkiem niezłym wyposażeniem (wersja Elegance) i dużą ilością miejsca w środku jak i bagażniku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny o dobrej mocy
, dobre zachowanie podczas wyprzedzania, aczkolwiek pali więcej paliwa jak i oleju w porównaniu do poprzedniej jednostki o mocy 140 KM.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutów
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze z dendencją do podsterowności być może to zasługa ciężkiego silnika diesla.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze choć fotele w jasnym kolorze mają materiał, który powoduje nadmierne pocenie się nóg oraz pośladków podczas dłuższej podróży.
4,0
Ergonomia
Nie mam uwag.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Czasem zdarza się że układ wentylacji zawiesza się co przejawia się pracą na wysokich obrotach i chłodzeniem do temperatury poniżej zadanej przy pracy automatycznej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dobra jak na klasę auta.
3,0
Wyciszenie
Dosyć głośno przy prędkościach autostradowych czyli w moim przypadku około 150 km/h według GPS.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio pali 5,8 l przy jeździe codziennej 240 km autostrada i 60 km drogi lokalne. Przy spokojnej jeździe czyli 70 -90 km/h można zejść w okolice 4,0 l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze choć zdarzają się drobne wpadki o czym poniżej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy obecnym przebiegu wymieniono na gwarancji: dźwignię hamulca ręcznego- odpadł guźik zwalniający hamulec, gałkę zmiany biegów- krusząca się skóra oraz prowadzenie pasa bezpieczeństwa w słupku B, który nosił wyraźnie ślady przetarcia od pasa, dodatkowo uszkodziło się pokrętło od sterowania komputerem pokładowym na kierownicy-wykruszył się kawałek plastiku ale jeszcze nie reklamowałem. W poprzednim modelu tych usterek nie doświadczyłem pomimo przebiegu 200.000 km w ciągu dwóch lat.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 150KM 110kW
[l/100km]