Przeniesienie napędu
: Sprzęgło. Zostało wymienione w ASO i niestety nie chodziło już jak nowe.
4,0
Całokształt
W swojej klasie jedno z większych aut. Jest to jedna z największych zalet tego auta.
Wykonanie jest poprawne tzn bez rewelacji ale z drugiej strony nie ma też jakiś słabych stron. Użyte materiały są poprane i dobrze spasowane. Dół deski i konsola środkowa są wykonane z twardego mało przyjemnego plastiku.
Dynamika auta jest bardziej niż wystarczająca. W gamie jest spory wybór silników.
Słabą strona samochodu według mnie jest niestety typowe dla Skody i VAG-a zawieszenie - mało precyzyjne, miękkie a przy tym jego komfort resorowania jest przeciętny.
Drugą wadą jest zużycie oleju jakim cechuje się silnik. Nawet przy spokojnej jeździe jest ono dużo wyższe niż u konkurencji natomiast przy dynamicznej jeździe jego zużycie jest ogromne.
W samochodzie uszkodzeniu uległo sprzęgło - jak na klasę samochodu, wiek i przebieg zdecydowanie za wcześnie. Zostało ono wymienione w ASO i niestety po wymianie nie chodziło już tak dobrze jak kiedyś - przy wciskaniu można było wyczuć delikatne wibracje?
Wrażenia
3,0
Silnik
Ma wystarczająca moc i dynamikę. Niestety zużywa nadmierne ilości oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Działa dobrze i poprawnie.
3,0
Układ jezdny
Słaby punkt auta. Miękkie, mało precyzyjne a przy tym komfort jest raczej przeciętny
4,0
Karoseria
Jest OK
Komfort
3,0
Widoczność
Duże lusterka w połączeniu ze słupkiem A praktycznie ograniczają widoczność do przodu. Poza tym widoczność OK. Warto jednak dokupić czujniki parkowania ponieważ auto ma spore rozmiary
5,0
Ergonomia
Poprawna. Wszystko na swoim miejscu. Obsługa prosta i logiczna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Z tyłu pasażerowie mają własne nawiewy co niestety nie zawsze jest spotykane w tym segmencie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedna z największych zalet tego auta. Miejsca nie brakuje zarówno z przodu jak i z tyłu oraz w bagażniku.
4,0
Wyciszenie
Wyciszenie dobre.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żarówki
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło odmówiło posłuszeństwa zdecydowanie za wcześnie bo przy przebiegu niespełna 150 tys km.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF 110KM 81kW
[l/100km]