Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia II Scout

L, 14 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 45 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Skoda Octavia II Scout 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2006-2011 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : 4x4 każdy moj następny samochód będzie 4x4!!!
5,0
Całokształt
Jestem zadowolony głównie z 4X4, niezawodności i niskiego spalania. Dla rodziny jeżdżącej na nartach, rowerach itepe idelany samochód. Do podrywania panienek się nie nadaje.
Wrażenia
3,0
Silnik
2.0tdi do kulturalnych nie należy, ale kupując diesla trzeba sie z tym liczyć. Teraz 2.0 tdi sa z systemem common rail i pracuja znacznie porządniej. Cały swój klekot diesel rekompensuje dostępnością mocy i momentu od bardzo niskich obrotów co sprawia że - jeździ sie nim łatwiej bo nie trzeba trzymać na obrotach - nie nadaję sie jednak to wyścigów na 1/4 mili.
5,0
Skrzynia biegów
pracuje bez zarzutu, biegi wchodzą łatwo, lekko i precyzyjnie. Silnik tak zestrojony, że na 6 biegu 100km/h osiąga się poniżej 2000 obrotów.
5,0
Układ jezdny
To główny powód dla którego kupiłem Scouta. Zawiesznie jest na tyle sztywne, że nie kołysze i na tyle komfortowe, że jazda jest przyjemna. Natomiast 4x4 i 17\" koła dają super frajdę z jazdy. Ja osobiście najbardziej się cieszę jak spadnie śnieg, bo wtedy pewność z jaką porusza sie Scout daje niesamowitą radość. To auto jeździ nieporównywalnie lepiej od jednonapędówek a haldex zupełnie wystarczy do bezpiecznego pokonywania tras zima, w deszczu, sniegu itepe. W lecie dzieki 4x4 podczas deszczu starujesz ze skrzyżowania bez błyskającego ESP i kół kręcących sie w miejscu.
Komfort
4,0
Widoczność
Nienajgorzej, słupki trochę szerokie, ale można z tym żyć. Ksenony - warte każdej sumy. Są tak dobre, że praktycznie nie zdaża mi sie używac długich - oprócz wiadomych zastosowań ostrzegawczych:)
5,0
Ergonomia
Jak to w skodzie, wiadomo gdzie co jest i do czego służy. Swietne dodatki to siatki i zaczepy w bagażniku. Trochę za mały schowek po stronie pasażera.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje chłodzi jak należy. Diesel wolniej sie nagrzewa, ale i przy -25C ogrzewanie dawało należyty komfort i przy +35C klimatyzacja dawała sobie spokojnie radę (a lubie chłodno). Dodałbym ogrzewanie siedzeń - bo nie mam.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnie jest wygodnie za kierownica, ale jak jedzie wysoki dorosły za mną to czuję jego kolana na plecach. Dla rodziny 2+1+ pies jest bardzo dobrze. Bagażnik 600 litrów to problem - bo kupując nowe auto po skodzie jest ciężko znależć tej wielkości bagażnik w jakimkolwiek samochodzie. Pozostaje Superb :)
3,0
Wyciszenie
Do 140km/h jest bardo komfortowo (jak na auto tej klasy) powyżej z dieslem jest dość głośno, ale da sie muzyki słuchać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.9tdi jest oszczędniejszy, ale i mniej dynamiczny. Eco driving (do 100km/h trasa) 5,2 to minimalny rezultat jaki osągnąłem. Normalne spalanie na trasie nie jadąc szybciej jak 140km/h 6-7l/100km Nawet pędząc po niemieckich autostradach 180+ nie udało mi sie przekroczyć 9,l/100km. Warszawa 8l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam Scouta 2 lata i przejechałem 45.000 km. Nic sie nie zepsuło. Zmieniam olej, dolewam płyn do spryskiwacza, leje ropę i nie miałem z tym autem żadnych kopotów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam Scouta 2 lata i przejechałem 45.000 km. Nic sie nie zepsuło. Zmieniam olej, dolewam płyn do spryskiwacza, leje ropę i nie miałem z tym autem żadnych kopotów.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Octavia II Scout