Przeniesienie napędu
: 4x4 każdy moj następny samochód będzie 4x4!!!
5,0
Całokształt
Jestem zadowolony głównie z 4X4, niezawodności i niskiego spalania. Dla rodziny jeżdżącej na nartach, rowerach itepe idelany samochód. Do podrywania panienek się nie nadaje.
Wrażenia
3,0
Silnik
2.0tdi do kulturalnych nie należy, ale kupując diesla trzeba sie z tym liczyć. Teraz 2.0 tdi sa z systemem common rail i pracuja znacznie porządniej. Cały swój klekot diesel rekompensuje dostępnością mocy i momentu od bardzo niskich obrotów co sprawia że - jeździ sie nim łatwiej bo nie trzeba trzymać na obrotach - nie nadaję sie jednak to wyścigów na 1/4 mili.
5,0
Skrzynia biegów
pracuje bez zarzutu, biegi wchodzą łatwo, lekko i precyzyjnie. Silnik tak zestrojony, że na 6 biegu 100km/h osiąga się poniżej 2000 obrotów.
5,0
Układ jezdny
To główny powód dla którego kupiłem Scouta. Zawiesznie jest na tyle sztywne, że nie kołysze i na tyle komfortowe, że jazda jest przyjemna. Natomiast 4x4 i 17\" koła dają super frajdę z jazdy. Ja osobiście najbardziej się cieszę jak spadnie śnieg, bo wtedy pewność z jaką porusza sie Scout daje niesamowitą radość. To auto jeździ nieporównywalnie lepiej od jednonapędówek a haldex zupełnie wystarczy do bezpiecznego pokonywania tras zima, w deszczu, sniegu itepe. W lecie dzieki 4x4 podczas deszczu starujesz ze skrzyżowania bez błyskającego ESP i kół kręcących sie w miejscu.
Komfort
4,0
Widoczność
Nienajgorzej, słupki trochę szerokie, ale można z tym żyć. Ksenony - warte każdej sumy. Są tak dobre, że praktycznie nie zdaża mi sie używac długich - oprócz wiadomych zastosowań ostrzegawczych:)
5,0
Ergonomia
Jak to w skodzie, wiadomo gdzie co jest i do czego służy. Swietne dodatki to siatki i zaczepy w bagażniku. Trochę za mały schowek po stronie pasażera.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje chłodzi jak należy. Diesel wolniej sie nagrzewa, ale i przy -25C ogrzewanie dawało należyty komfort i przy +35C klimatyzacja dawała sobie spokojnie radę (a lubie chłodno). Dodałbym ogrzewanie siedzeń - bo nie mam.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnie jest wygodnie za kierownica, ale jak jedzie wysoki dorosły za mną to czuję jego kolana na plecach. Dla rodziny 2+1+ pies jest bardzo dobrze. Bagażnik 600 litrów to problem - bo kupując nowe auto po skodzie jest ciężko znależć tej wielkości bagażnik w jakimkolwiek samochodzie. Pozostaje Superb :)
3,0
Wyciszenie
Do 140km/h jest bardo komfortowo (jak na auto tej klasy) powyżej z dieslem jest dość głośno, ale da sie muzyki słuchać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1.9tdi jest oszczędniejszy, ale i mniej dynamiczny.
Eco driving (do 100km/h trasa) 5,2 to minimalny rezultat jaki osągnąłem. Normalne spalanie na trasie nie jadąc szybciej jak 140km/h 6-7l/100km
Nawet pędząc po niemieckich autostradach 180+ nie udało mi sie przekroczyć 9,l/100km.
Warszawa 8l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mam Scouta 2 lata i przejechałem 45.000 km. Nic sie nie zepsuło. Zmieniam olej, dolewam płyn do spryskiwacza, leje ropę i nie miałem z tym autem żadnych kopotów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam Scouta 2 lata i przejechałem 45.000 km. Nic sie nie zepsuło. Zmieniam olej, dolewam płyn do spryskiwacza, leje ropę i nie miałem z tym autem żadnych kopotów.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]