Silnik bardzo zrywny jesli dobrze pracuje,ale bardzo głośny i himeryczny. Podczas jazdy miejskiej problemy przez DPF, podwyzszone obroty, dławienie, spalanie nawet do 15L w trakcie oczyszczania DPF. Wpieprza olej jakies 2L dolewki od przegladu do przegladu (15tys km)
Ktoś tu czegoś nie dopracował???? Oszukują ludzi!
3,0
Skrzynia biegów
Całkiem nieźle, ale czasami sie zawiesza. najbardziej wkurzajace podczas wkladania jedynki czesto wchodzi mi wsteczny. Stara octavia była lepsza.
3,0
Układ jezdny
Moja RS dobrze sie trzyma nawet bardzo, ale tylne zawieszenie zdecydowanie za twarde. pupa boli po 200km. Nie lubi dziur, nie mowiac o kiepskich drogach. frajda na krotka chwile potem katorga!
Komfort
4,0
Widoczność
zALEżY W KTORA STRONE. Bardzo dobre czujniki parkowania!
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń ale i też brak emocji. Taczka
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
zdecydowanie dopracowane w stosunku do octavii I. Jest tak jak ma być, ale to chyba standard obecnie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystraczy miejsca dla wszystkich. Dobrze że siedzi sie wysoko.
3,0
Wyciszenie
Cholernie głośne auto. Silnik jak traktor wyje jak skurwy...n, słychac zawieszenie i opony wiec nie ma wyciszenia. Octavie I była zdecyudowanie bardziej cicha! Nie dopracowane auto!
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
chleje jak na 2.0 tdi trasa 6-9L, miasto 8-15L, przeglady przecietne mam rabaty w skodzie, ale chlopaki w serwisie nie wiedza za duzo na temat mojego auta... a problemow bylo duzo od samego poczatku.
1.9 tdi paliło 6-7L przy takiej samej jeżdzie... 2.0tdi to pomyłka!
1,0
Stosunek jakość/cena
120tys zł za RSa,
śmiechu warte, właściwie teraz tylko płakać jaki byłem głupi.
To jest moja trzecia skoda i NIGDY WIECEJ! Skoda to juz nie jest VW to czeszka. Tesknie za starą bmw.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak słów, kontrolki sie zapalaja co chwile. serwis nie wie co sie dzieje, wkurwia juz mnie to. dobrze ze na gwarancji. Dzien po zakupie auta wypadla śruba od mocowanie siedzenia kierowcy i siedzenie było luźne. reklamowalem blokade skrzynie biegow i zestaw glosno mowiacy 2 razy... brak słow
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Slłychać stuki w ukladzie przeniesienia napedu podczas zmiany biegow, jakbt byl jakis luz, jeszcze nie wiem co sie dzieje
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]