raczej doskonale w porównaiu z Accordem średniej klasy!!!
Wrażenia
5,0
Silnik
kultura pracy na 4+, moc wspaniała 173KM i 395Nm-- chip, przyspiesza jak prawdziwy sportowiec mam 7,3 sek do setki!!!. V max takie samo jak standard.
skrzynia DSG rewelacja!!!!.
5,0
Skrzynia biegów
DSG-- nic dodać nic ująć-- wspaniała
4,0
Układ jezdny
kiepskie pokonywanie nierówności, poza tym ok, na 17 calówkach niezłe trzymanie drogi
Komfort
4,0
Widoczność
czujniki cofania jakoś nie mogę się przyzwyczaić do nch
5,0
Ergonomia
rewelacja, wszystko na swoim miejscu, dużo różnych schowków
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronic extra, ale skóra się nagrzewa bardzo na słońcu i potem ciężko schłodzić!!!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z tyłu, bardzo dużo!!!!!!!
5,0
Wyciszenie
myślę żę jest ok, mam także Accorda Turiera 2.0 i-Vtec 150KM i przy 160km/h jest głośniej w Hondzie!!!!! a to przeciesz benzyna!!!!! DUŻY + DLA TDI
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie raczej duże średnio 8 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
dałem bardzo dużo za Octavie 2.0 TDI KOMBI DSG z wszystkimi możliwymi dodatkami wyszła 134 tyś + chip
Nie żałuje, ponieważ frajda z jazdy przednia, a wszystkie Passaty i inne TDI czy HDI, TDCI zostają w tyle!!!!!!!!!!!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ok, nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]