Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia II Kombi

KAMYK 59, 14 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 147 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Skoda Octavia II Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2005-2012 - Oceń swoje auto
4,38
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : NAPISAŁEM INNE BO TRUDNO TAK JEDNYM SŁOWEM WYRAZIC OPINIĘ.DLA MNIE TO AUTO JEST JAK DO TEJ PORY NAJLEPSZYM Z TYCH KTÓRYMI JEŻDZIŁEM(VW,RENAULT,FIAT)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : ZA MIĘKKI LAKIER
4,0
Całokształt
TYLKO DOBRZE ZE WZGLĘDU NA LAKIER NO I SPALANIE PRZY TYCH CENACH PALIWA,MAM TEŻ OCTAVIĘ I 1,9 TDI 90KM PO TUNINGU NA 120KM TAMTA SPALA ZWYKŁEGO DIESLA I PRZY PODOBNEJ JEŹDZIE PALI O 1 DO 1,5 LITRA NA 100 KM MNIEJ,ALE JAK PISAŁEM NIE MA IDEAŁÓW WIĘC NIE MA CO WYDZIWIAĆ
Wrażenia
4,0
Silnik
SILNIK 2.0 TDI 140KM NA POMPOWTRYSKACH.PALIWO TYLKO LEPSZE TANKOWANE NA MARKOWYCH STACJACH (ORLEN,BP,STATOIL)ŻADNYCH WYNALAZKÓW TYPU \"KUPIĘ OSZCZĘDNOŚCI\".OLEJ CASTROL DO POMPOWTRYSKÓW I JAK NA RAZIE ZERO PROBLEMÓW.
5,0
Skrzynia biegów
SKRZYNKA \"6\" NIC DODAĆ NIC UJĄĆ.ZRESZTĄ SKRZYNIE ZE STAJNI VW ZAWSZE BYŁY DOBRE.NAJLEPIEJ SIĘ SPRAWUJĄ PRZY ZMIANIE BIEGU PRZY MAX 2000 OBROTÓW.PRZY OKAZJI AUTO MNIEJ SPALA.
5,0
Układ jezdny
OCTAVIA II JAK DLA MNIE JEŹDZI SUPER JEST CO PRAWDA TWARDA I NA POPRZECZNYCH MULDACH TROCHĘ SKACZE,ALE WYSTARCZY BRAĆ JE TROCHĘ Z UKOSA I OD RAZU PROBLEM MALEJE.NATOMIAST POKONYWANIE ZAKRĘTÓW I TO PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH TO SAMA RADOŚĆ DLA KIEROWCY-AUTO TRZYMA SIĘ JAK PRZYKLEJONE DO DROGI(PISZĘ O SUCHEJ NAWIERZCHNI)
Komfort
4,0
Widoczność
WIDOCZNOŚĆ Z POZYCJI KIEROWCY DO PRZODU I NA BOLI DOBRA, DO TYŁU TROCHĘ GORZEJ BO PRZESZKADZA OSTATNI SŁUPEK-PISZĘ O WERSJI KOMBI.ALE W SUMIE I Z TYM MOŻNA SOBIE PORADZIĆ COFAJĄC NA LUSTERKA I MAJĄC PARKTRONIC.
5,0
Ergonomia
ERGONOMIA W TYM AUCIE TO - JAK TO SIĘ MÓWI \"MISTRZOSTWO ŚWIATA\" WSZYSTKIE PRZEŁĄCZNIKI SĄ POD RĘKĄ I OBSŁUGUJE SIĘ JE INTUICYJNIE.NO ALE TO KOLEJNY UKŁON W STRONĘ VW.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
WENTYLACJA I OGRZEWANIE SĄ W PORZĄDKU.JA OSOBIŚCIE JEŻDŻĘ CAŁY ROK NA WŁĄCZONEJ KLIMIE,ZWŁASZCZA W ZIMIE JEST ONA NIEOCENIONA GDY AUTO STAŁO CAŁĄ NOC NA MROZIE.JEŻELI TYLKO ZROBI SIĘ RAZ W ROKU PRZEGLĄD KLIMY( W SEZONIE NA NIEKTÓRYCH STACJACH BYWAJĄ DARMOWE)I PAMIĘTA O WYMIANIE FILTRA KABINOWEGO TO NIKT NIE POWINIEN MIEĆ PROBLEMÓW.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
U MNIE TO AUTO ŚMIGA W FIRMIE(TZW .JEDNOOSOBOWEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ)WYGODA W AUCIE DLA KIEROWCY I PASAŻERÓW TO PRZY PRZEBIEGACH OK.1500 KM TYGODNIOWO TO PODSTAWA.FOTELE SĄ MOŻE I TWARDE,ALE ZA TO MNIEJ SIĘ ODCZUWA ZMĘCZENIE PO TRASIE.MIEJSCA ZARÓWNO Z PRZODU JAK I Z TYŁU AUTA JEST SPORO(CZASAMI JEDZIE ZE MNĄ 2-3 OSOBY) I JAK DO TEJ PORY BYŁO OK.BAGAŻNIK TO POEZJA, A JAK SIĘ ROZŁOŻY TYLNE FOTELE TO MAMY MAŁĄ CIĘŻARÓWKĘ.
4,0
Wyciszenie
WYCISZENIE AUTA JEST NIEZŁE.NA POCZĄTKU JAK SILNIK JEST JESZCZE ZIMNY TO SŁYCHAĆ JEGO KLEKOTANIE.ALE PÓŹNIEJ ODGŁOS JEGO PRACY NIE JEST SZCZEGÓLNIE UCIĄŻLIWY.ROZMOWY PRZEZ ZESTAW GŁOŚNOMÓWIĄCY NIE STANOWIĄ ŻADNEGO PROBLEMU NO I RADIO NIE MUSI GRAĆ GŁOŚNO BY ZAGŁUSZAĆ PRACĘ SILNIKA.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JAK SIĘ PŁACI ZA PALIWO Z WŁASNEJ\" KIESKI\" TO SPALANIE JEST BARDZO WAŻNE.JA MAM RACZEJ \"CIĘŻKĄ NOGĘ\" A MIMO TO W SUMIE NIE NARZEKAM. PO MIEŚCIE SPALANIE OK. 7-9 LITRÓW,PRZEWAŻNIE OKOŁO 8 BO UŻYWAM CZĘSTO 6 BIEGU(ZAPEWNIAM ŻE SIĘ DA TAK JEŹDZIĆ BEZ SZARPANIA SILNIKA)NO I NIE KONIECZNIE JEŻDŻĄC PO ARTERIACH JAK W WARSZAWIE CZY W INNYM DUŻYM MIEŚCIE.TRASA U MNIE PRZY JEŹDZIE ŚREDNIO OK 120-140 KM/H TO OD 5,9DO6,7 LITRA.
4,0
Stosunek jakość/cena
KUPIŁEM TO AUTO JAKO UŻYWANE Z PRZEBIEGIEM 89000KM ZA 48000 W 2009 ROKU.JEST TO POLSKA SALONÓWKA W WERSJI ELEGANCE.MOIM ZDANIEM STOSUNEK CENY DO JAKOŚCI JEST W TYM KONKRETNYM PRZYPADKU NAWET WIĘCEJ NIŻ DOBRY.MAM AUTO DOBRZE WYPOSAŻONE NO I ODPUKAĆ BEZ AWARYJNE,A TAKŻE TANIE W UTRZYMANIU POZA ASO SKODY.PRZYKŁAD ROZRZĄD KOMPLETNY DO NIEJ W ASO 1600 ZŁ(SAME CZĘŚCI BEZ WYMIANY)W HURTOWNI TE SAME ORYGINALNE CZĘŚCI 600ZŁ.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PRAKTYCZNIE JEŻELI CHODZI O DROBIAZGI TO MUSIAŁEM WYMIENIĆ UCHWYTY METALOWO GUMOWE WAHACZY PRZEDNICH.PISZĘ DROBIAZGI BO CENA ZA SZT 90 ZŁ TO NIC W PORÓWNANIU DO WYMIANY WAHACZY W PASSACIE B5,KTÓRYM RÓWNIEŻ JEŹDZIŁEM I NIESTETY JEŻDŻĄC PO NASZYCH DZIURAWYCH DROGACH TRZEBA JE BYŁO WYMIENIAĆ DOSYĆ CZĘSTO.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JAK NA RAZIE TO ODPUKAĆ ŻADNYCH POWAŻNYCH USTEREK NIE BYŁO,NO ALE AUTO MA NAKRĘCONE DOPIERO NIECAŁE 150 000 KM.ZOBACZYMY JAK BĘDZIE DALEJ.JEDYNE DO CZEGO MOGĘ SIĘ PRZYCZEPIĆ TO TRWAŁOŚĆ LAKIERU(MAM GRANATOWY PERŁOWY METALIC)MOIM ZDANIEM W PORÓWNANIU Z INNYMI AUTAMI JEST ZA MIĘKKI- WIDAĆ KAŻDA RYSĘ I MA ODPRYSKI ZWŁASZCZA NA PRZEDNICH BŁOTNIKACH I NA MASCE.NO ALE NIE MA IDEAŁÓW.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Kombi 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Octavia II Kombi