Oleju nie bierze.
Głośna praca silnika ale te TDI podobno tak mają.
Zyt mały moment obrotowy w zakresie 1000 -1200/obr.
Pod górkę przy ruszaniu może niemile zaskoczyć.
4,0
Skrzynia biegów
U mnie trójka trochę ciasno wchodzi.
Szybkie przejście z dwójki na trojkę wymaga sporej precyzji.
4,0
Układ jezdny
Jak na kombiaka nawet nieźle, po łuku można śmiało poganiać.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobrze , bo z tyłu mam czujniki parkowania
4,0
Ergonomia
Nie skrzypi, podwójne uszczelki spełniają swoja rolę.Siedziska okej. Materiał na tapicerkę nie najwyższych lotów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się nagrzewa, klima działa okej - jest wydajna(półautomat)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu i z tyłu miejsca dość(wzrost 178/ waga 103).Tylny podłokietnik nie ma uchwytów na napoje.
4,0
Wyciszenie
Byłoby doskonale gdyby nie ten silnik
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Miasto -7.8(jazda lekko średnia do 80 km , spod świateł wolno ale nie ślamazarnie)
trasa - 6.4(z przytupem) , spoko 5.6
3,0
Stosunek jakość/cena
Skoda Octavia na płycie Golfa jest po prostu droga
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek. Żarówki mijania wymieniłem po 30 miesiącach pracy.(Prosta wymiana - wysuwa się cały reflektor, w razie deszczu można wymienić siedząc w samochodzie)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]