Silnik
: 1,9 TDI BKC, wg. mnie najlepszy z rodziny 105km, bez filtra cząstek stałych i innych zbędnych i nie do końca sprawdzonych rozwiązań
4,0
Całokształt
Oszczędne autko dla ludu pracującego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Oszczędny, bezawaryjny przy minimalnym serwisie pt. płyny eksplatacyjne i filtry na czas. Trochę twardy i głośny jak każdy z rodziny TDI. Spalanie ok 5,5-6 miasto i prędkość do 140km/h, powyżej 180km/h 7L/100
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu, chociaż po 230tkm wysprzęglik delikatnie zaczyna przypominać o sobie.
4,0
Układ jezdny
Precyzyjny, mały promień skrętu jak na kombi.
Komfort
4,0
Widoczność
Tragedi nie ma, siedzenia po 1000km na raz przypominają o sobie. Tu mogłoby być lepiej. Z tyłu jak na ławce w parku, prosto i twardo.
4,0
Ergonomia
Tu wszsytko na swoim miejscu, i pod ręką, chociaż przydałaby się funkcyjna kierownica.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lato chłodzi i w zimę grzeje, chodz w ekstremalnych temperaturach wymięka. Latem przy +40 i dużej wilgotności , oraz zimą przy -35 i wietrznej pogodzie nie dawała rady.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca w kabinie wystarczająco, w bagażnik bez problemu zapakuje się 4 osobowa rodzina w tym dwie córy.
3,0
Wyciszenie
Tu mogłoby byc lepeij, od 130 słyszę podgłoś radio.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oleje, filtry, elementy eksploatacyjne i nic więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Średniak, lepiej niż inne auta z grupy VAG, słabiej niż auta włoskie. Jeden lubi chude,a drugi grube, a o gustach się nie dyskutuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Siadły piasty tylnie po wieloktotnym przeładowaniu, ale to wyłącznie moja wina. I siadł silnik tylniej wycieraczki.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie odnotowałem, odpukać.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 105KM 77kW
[l/100km]