Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia II Kombi

Wojtek, 10 lat temu
Silnik 1.9 TDI PD 105KM 77kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 26 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Skoda Octavia II Kombi 1.9 TDI PD 105KM 77kW 2005-2012 - Oceń swoje auto
3,08
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spalanie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : korozja
Układ elektryczny : szyby, wycieraczki
Silnik : wał rozrządu
3,0
Całokształt
Plusy: trzyma się drogi, dobry promień skrętu, mało pali, BARDZO duży kufer, dość dynamiczny silnik, dobrej jakości materiał wykończeniowy deski rozdzielczej. Minusy: wadliwość na wszystkich płaszczyznach (elementy silnika, zawieszenie, elementy wnętrza, elementy nadwozia, korozja) drogi w kupnie, drogie ASO, bardzo złej jakości radio, brak głośników z tyłu, bardzo twardy charakter jazdy. Ten samochód mnie naprawdę zmęczył i szczerze go nie lubię.
Wrażenia
3,0
Silnik
wymiana wałka rozrządu przy 220tyś km - koszt 2tyś pln. Bierze dużo oleju - bez porównania więcej niż w Peugeot.
3,0
Skrzynia biegów
Haczy, wymiana linki, synchronizatora. Byłem bardzo, bardzo zły:(
4,0
Układ jezdny
naprawdę dobrze. trzeba wziąć pod uwagę polskie drogi, które wykończą każde zawieszenie.
Komfort
3,0
Widoczność
Fotele może być.
4,0
Ergonomia
Prosta deska rozdzielcza. Dobrze przemyślana. Schowki, 4 dwa pojemniki na butelki 1,5 w drzwiach + 2 na kubki.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Popsuła się nagrzewnica. Czy już pisałem, że psuło się wiele?:)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie bardzo dobre trasa 4,6l/100. Oryginalne części wcale nie najtańsze.
2,0
Stosunek jakość/cena
Ten samochód jest za drogi. Nie rozumiem z czego wynika popularność Skody w Polsce.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuje się po prostu wszystko. Nie jestem w stanie tego wszystkiego wymienić: silniczki wycieraczek, elektryka szyb, czujniki cofania, pedał sprzęgła częściowo wraca na swoje miejsce (po wymianie elementów rozsprzęglających) trzeba mu pomagać, wymiana cewki (jazda max 90 km/h), wymiana skrzynki z bezpiecznikami, bo zaśniedziały (duży problem z diagnozą pomimo podłączenia auta pod oryginalny soft). to tylko część przyjemności.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
samochód unieruchomiony na trzy miesiące. Problem z diagnozą. Propozycje diagnozy to sterownik silnika, a ściślej mówiąc procesor sterownika. Później okazało się, że jednak bezpieczniki - koszt 1300pln Padł wał rozrządu - koszt 2000pln wymiana całego zawieszenia, ale - ok 8000pln dwumasy nie zdążyłem przerobić:)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 105KM 77kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Skoda Octavia II Kombi