Inne
: CENA BYŁA TYLKO ATRAKCYJNA LECZ TYLKO POZORNIE ****POSZUKUJE OSÓB KTÓRE MIAŁY PODOBNY PROBLEM Z UKŁADEM HAMULCOWYM POZDRAWIAM***
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: EGR WYMIANA PO 45000KM
Inne
: NORMY SPALANIA Z KOSMOSU ZIMĄ DO 13/100KM
Układ hamulcowy
1,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
105 KONNY PRZY SILNIKU 1,6 CDTI STOSUNEK MOCY DO MASY SAMOCHODU ZA MAŁY ZA SŁABY
3,0
Skrzynia biegów
BRAK 6-TEGO BIEGU
4,0
Układ jezdny
PROWADZIŁ SIĘ DOŚĆ DOBRZE
Komfort
3,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
HUCZY PRZY 2
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
JESTEM W POSIADANIU EKSPERTYZY PRODUCENTA SILNIKA ZROBIONEJ NA AUTOSTRADZIE KTÓRA WYNOSI 7,15/115KM A NORMA ŚREDNIE W CERTYFIKACIE JEST 4,4 PARANOJA
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WYMIANA EGR-U PO 45000 KM SPRĘŻYNY NA TYLE ZA SŁABE PO 60 000 SAMOCHÓD TRE PODWOZIEM O WYŻSZE GARBY
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SKASOWANIE SAMOCHODU Z POWODU WYPADKU NA AUTOSTRADZIE PEDAŁ HAMULCA POZOSTAŁ W POZYCJI U GÓRY W STOSUNKOWO NOWYM SAMOCHODZIE A PRODUCENT NIEPONOSI ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI PARANOJA...
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TDI CR DPF 105KM 77kW
[l/100km]