Zawieszenie
: auto bardzo dobrze trzyma sie drogi - mity o nadsterownosci zwiazanej z krotkim rozstawem i dlugim zawisem/nawisem (a.k.a. "overhang") z tylu bezsensowne.
4,0
Całokształt
- super auto rodzinne - wozek dzieciecy miesci sie bez zdejmowania kolek.
- komfort siedzen/wnetrza bez zarzutu.
- z ksenonami swiatla drogowe (dlugie) pozostawiaja wiele do zyczenia.
- pedal gazu troche z blisko hamulca.
- pedal sprzegla haczy o dywanik gumowy
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo cichy przy predkosciach podroznych
4,0
Skrzynia biegów
przy 6-scio biegowej do wyprzedzania z czworki, troche niewygodnie z wrzuca
5,0
Układ jezdny
switenie zawieczenie - nie za miekkie nie za twarde. polecam pakiet na bezdroza ktory dodatkowo zwiekcza przeswit..
Komfort
4,0
Widoczność
z tylu moglo byc lepiej, ale sa czujniki parkowania z przodu i z tylu
5,0
Ergonomia
typowo niemiecka - knefle/panele z vw
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic jest super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ogromny bagaznik wygodne zaglowki z przodu jaki z tylu..
4,0
Wyciszenie
stuki zawieszenia jednak sa rejestrowalne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
za 100k PLN moglo byc standartowe ESP
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
pare niedopracowanych plastikow - glownie klapek schowkow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jaszcze nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
[l/100km]