Silnik bardzo cichy. Dobrze się wkręca na obroty, bardzo elastyczny. Na każdym z sześciu biegów ochoczo wyrywa do przodu. Bardzo fajna jednostka
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów precyzyjna ale jak to w niemcu trochę haczy. Biegi mogłyby szybciej wchodzić.
4,0
Układ jezdny
Bardzo poprawne i precyzyjne prowadzenie. Sztywność w sam raz. Bardzo przyjemnie się jeździ.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność niezła ale szerokie słupki trochę przeszkadzają.
5,0
Ergonomia
Ergonomia jak w niemcu. Mi się bardzo podoba, żadnych udziwnień wszystko na swoim miejscu. Bardzo poprawnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko i sprawnie chłodzi oraz grzeje. Bardzo dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni nigdy za wiele ale w tej klasie samochodów nie lepszego.
5,0
Wyciszenie
Super. Z tym silnikiem cisza i spokój. Nawet przy większych prędkościach jest cichutki. 5+
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto nie należy do najekonomiczniejszych w wersji 2.0 FSI ale wiadomo coś kosztem czegoś w zamian mamy super elastyczny silnik, dobre osiągi. Kwestia wyboru. Kto chce niskiego zużycia paliwa niech sobie kupi diesla (droższe przeglądy, naprawy). Jak ktoś lubi benzynkę i pokręcić auto od czasu do czasu pod 7000 rpm to właśnie FSI.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę bardzo solidne, dobrze wykonane i tanie w eksploatacji auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak uwag. Wszystko sprawne i solidne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto niezawodne.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
[l/100km]