Samochód bezawaryjny, troszkę mułowaty, i jak to wag nudny do kwadratu, dobry dla tych co cenią sobie święty spokój
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak na ten gabaryt samochodu za mała moc, ale za to zero awarii oczywiście przy odpowiednim serwisie lubi olej powyżej trzech tysięcy obrotów
4,0
Skrzynia biegów
W miarę precyzyjna brak szóstego biegu
4,0
Układ jezdny
Trochę podsterowny, poza tym dobrze się trzyma się drogi
3,0
Karoseria
Lubi rudą
Komfort
3,0
Widoczność
W renówce 2 kombi miałem lepszą widoczność ale są czujniki parkowania tak że daje radę
4,0
Ergonomia
Deska przejrzysta jak w każdym VAG-u
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze się nagrzewa, dobrze chłodzi( klimatyzacja automatyczna) nie idzie ustawić jednej siły nadmuchu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla czterech osób ok, piąta osoba to już jak w puszce z sardynkami ale ja na tylnej kanapie nie jeżdżę tym samochodem więc dla mnie wystarczająco miejsca
3,0
Wyciszenie
Głośno przy prędkościach autosradowych
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tak mała pojemność to trochę lubi wypić w cyklu mieszanym ok 8,5 litra
4,0
Stosunek jakość/cena
W porównaniu z francuskimi czy włoskimi samochodami drogi w zakupie ale za to później odwdzięcza się bezawaryjnością
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Części tanie jak barszcz za wymianę mechanicy biorą więcej niż koszt części, ale że zbytnio nie ma się co psuć to największym kosztem jest paliwo , filtry i olej ok 250 złotych.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic poważnego się nie zepsuło jakieś pierdoły manetka od tempomatu, uszczelka pokrywy zaworów koszt 65 zł,manżety przegubów 50 zł.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]