Auto bez duszy, proste i toporne. Posiada jednak jedną ogromną zaletę która rzuca cień na jego nudny charakter - całkowicie bez kosztowe. Samochód w rodzinie od salonu, najpierw jeździł ojciec do 90 tyś km, teraz ja do 136. Auto dość wolne, wersja prawie golas. Bagażnik jest ogromny, spalanie zaskakująco niskie - miasto 8,5 l benzyny trasa 90 km/h 5,5l trasa 140-150 9l. W samochodzie nie wystąpiła ani 1 poważna naprawa, raz w roku jakiś czujnik czy inna drobnostka za 200zł i można zapomnieć gdzie się podnosi maskę. Skoda od salonu w gazie, z instalacją również żadnych problemów. Jeżeli ktoś potrafi zapomnieć o prestiżu, lansie, mocy silnika a chce auto stosunkowo duże, wygodne, mało palące i kompletnie bezawaryjne to polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezawaryjny, czasem trzeba coś drobnego wymienić ale nigdy nie odmówił posłuszeństwa .(ostatnio czujnik oleju i 2 lata temu sondę lambda, naprawy rocznie koszty do 400zł) Zjeździła Włochy, Norwegie itd i bezobsługowo.
4,0
Skrzynia biegów
Chodzi lekko, sprawnie ale bardzo brakuje 6 biegu. Samochód przy 5 osobach przy 140 km/h ma już 4500 obrotów.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Po 11 latach ani śladu korozji.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 194 cm wzrostu, nie jest to limuzyna ale bezproblemowo pakowaliśmy się na wakacje w 4 osoby
3,0
Wyciszenie
Przy 140 i więcej zaczyna być dość głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto prawie bez kosztowe. Tańsze w utrzymaniu niż rower.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedna naprawa do 300zł rocznie. Taki stan uważam za bezawaryjny
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne nie wystąpiły
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]