300 tysiecy-2 razy wtryski gazowe, za drugim razem z parownikiem , poza aso wymienione przejezdzily najdłużej, 1 remont silnika ( z powodu gazu) , wymiana łożysk w skrzyni i sprzęgła-te powazne sprawy po 250 tyś.Generalnie ceny napraw kapitalnych niedrogie-poza aso.Oto w skrócie i konkretnie.Cena remontów głownych ok 8000.Myśle ze przy takim przebiegu biedy nie ma.Silnik cichy , moc wystarczająca we 2 osoby.
Wrażenia
4,0
Silnik
Tani w naprawie przejechal 250 tys zanim lpg pokonało go-nie mało
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje ok, po 270 tys naprawa za 1500 plus drugie tyle sprzęgło
4,0
Układ jezdny
Twardo jak wv
3,0
Karoseria
Lakier nie jest mocną stroną.Łatwo o rysy, choć rdzy nie ma
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie daje rady zwłaszcza klima
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wcale nie jest tak rewelacyjnie .Albo Ty masz wygodnie albo pasazer z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Jak na tą półke spoko
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakby pominąć usterki związane z lpg to usterki są rzadkie.Ja i nie tylko mamy problemy z szybami el.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Skrzynia po 270.Podobno to standard.Ale usterka mówi Ci przez kilka miesięcy ,,cześć , pamiętaj , czas na wymiane”-nic nagłego
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]