Inne
: Auto tanie, a bardzo funkcjonalne i bezawaryjne.
4,0
Całokształt
Wady wymieniłem powyżej. Posiadam wersję Tour jestem pierwszym właścicielem od fabryki. Najgorzej oceniam wyciszenie, najlepiej bezawaryjność. Auto poza tym ma bardzo podatną szybę przednią na zarysowania - nie zdrapujcie szronu - tylko chemia, bo po zimie szyba do wymiany będzie. Bardzo pakowne auto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik dość elastyczny, bezawaryjny i prosty w konstrukcji. Przez dopracowanie i tylko 8 zaworów doskonale nadaje się do LPG. Jest jednak dość słaby, bardzo mało dynamiczny. Można go rozbujać do ok 200 km/h po ok 30 s. jazdy.
3,0
Skrzynia biegów
Tylko 5 biegów - jak dla mnie zdecydowanie za krótkie. Na 3 biegu przy wyprzedzaniu odcina zapłon przy ok 140 km/h
4,0
Układ jezdny
Auto twarde, nic nie stuka, żadnych luzów po 27000 km.Stabilne na zakrętach. Wada - bardzo słychać opony
Komfort
3,0
Widoczność
Przednie słupki wraz z lusterkami potrafią zasłonić spory obszar niestety.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i wygodnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima Manualna, chłodzi dobrze chodź nie rewelacyjnie. Nic nie śmierdzi.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt chyba najlepiej w swojej klasie pod względem miejsca.
1,0
Wyciszenie
Auto niestety bardzo głośne. Wogle nie wyciszone. Po 110 trzeba już krzyczeć, a opony (sprawdziłem na kilku modelach) słychac nawet przy 30 km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis nie drogi, auto spala w ok 11 litrow LPG w mieście, 9 na trasie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wnętrze wygląda dobrze, choć nie ma co porównywać z konkurencją z wyższej klasy. Dałem za nowe auto 55090 zł więc jak za tą cenę to bardzo dobre auto. Na pewno nie wziąłbym Octavii II FL za 70 tys - to za dużo, chyba że silnik miałby min 140 km.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto póki co bezawaryjne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto póki co bezawaryjne
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]