Wczesniej jezdzilem roznymi samochodami najwiecej Fiatem Brava JTD Megane II Fordem focusem I Daje skodzie 2-. Gdyby auto odznaczalo sie nieco innymi charakterystykami silnika, nieco lepsza jakoscia i nizszym spalaniem dalbym mu na pewno 3+. Ale kazde auto ma jakies swoje wady. Sa w tej klasie autka z lepszymi silnikami i staranniej wykonane . Jesli ktos ma chroniczne uczulenie na nadmiar plastiku niskiej jakości wczesniej jezdził jakims BMW i nie moze sie odnalezc we wnetrzu Skody, to bedzie to auto krytykował i ma racje plastiki po przejechaniy 70 tyś km piszczą trzeszczą.Rowniez osoby ktore wola mocny silnik i zarazaem ekonomiczny zdziwią się spala srednio więcej od konkurencji ( MEGANE III Focus Astra)2-4 litry wiencej poprostu łyka paliwo . Jako auto rodzinne skoda nadaje się 2 + 2 jest dość miejsca. Ogulnie producent mydli nam oczy że to VW bzdury!!!!! to emitacja,cień VW plastiki to tandeta to samo tapicerka niewiadomo dlaczego w golfach zawieszenie wytrzymuje polskie drogi , skoda NIE sypie się ( NAPRAWA BARDZO DROGA )dodatkowo liczne awariie ( Gdzie ta jakość ? ) Po przejechaniu 101 tyś km jestem tylko negatywnie nastawiony do tego auta.
Wrażenia
2,0
Silnik
Rzeczywiscie trzeba go mocno kręcić, by auto przyspieszalo, co powoduje wieksze zuzycie paliwa i sprawia wrazenie jakby jechala osoba co dopiero prawko dostala
4,0
Skrzynia biegów
Początkowo idealnie po 70 tyś coś zaczelo się sypać coraz gorzej wchodzą biegi niewiem dlaczego
4,0
Układ jezdny
dobrze radzi sobie zawieszenie z naszymi dziurami. Dopiero przy wiekszej predkosci, na rozciagnietej nierównosci samochodem potrafi mocniej bujnac.Podczas pokonywania zakrętów auto ma tędęcje do podsterownośći.Jakie by nie bylo zawieszenie, nie jest to auto sportowe i ma do tego pelne prawo. złą cech natomiast jest jego trwałość niedaje rady w PL sypie się zamieniki bardzo drogie
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w kombi tyl słabo a tak ogulnie dobrze.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima rade sobie daje, nie mam powodow do narzekan, daje 4 bo zimą przednia szyba paruje mimo klimy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klase auta jest naprawde dobrze i tyle wystarczy
2,0
Wyciszenie
KATASTROFA przy 100 km niesamowity chalas natomiast jadąć 120 nic nie slychać KTO TE AUTO PROJEKTOWAŁ !!! w dzisiejszych autach taki hałas.
Jest plus tkiej sytułacii radio staje się zbędne i tak nie slychać go.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
patrzac na same tylko oficjalne dane nawet nawet ALE TO BZDURY. Pali jak smok ile się da miasto 8.5 - 10 l na 100 kolejna katastrofa, co te auto robi z tym paliwem?
3,0
Stosunek jakość/cena
Jaka jakość to tandeta za spore pieniądze, polak modry po stracie(to prawda )
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Padł panel klimatronika ,potem, szyby, gniazdo zapalniczki,wycieraczki, pompka spryskiwacza, reflektor prawy nieszczelny, itp ( jest tego )
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia się kończy,one tak mają ( opinia pana z ASO ) Nagle spadki mocy silnika ! ! !
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]