Silnik
: Dziwny klekot silnika (LPG) .Serwis twierdzi,że to normalne. Mam inne auta terz z instalacją i ŻADNE nie ma takich objawów.
Inne
: Parowanie przedniej szyby.PORAŻKA.
3,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Troszeczkę słaby,ale do ekonomicznej jazdy w kraju ok.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
To nie jest autu dla kobiet.Trzeba mieć wyobrażnie.
3,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tragiczny nawiew na szyby.Potrafią zaparować nawet w czasie jazdy po małym deszczu.Gdyby nie klimatyzacja jazda byłaby niemożliwa.Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem ,a miałem dużo aut.Dodatkowo przykry zapach wydobywający się z nadmuchów,przerasta to serwis.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super.
3,0
Wyciszenie
Do 110km/h ok,póżniej nic przyjemnego.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7-8l lpg przy umiarkowanej jeżdzie to przemawia.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po roku akumulator z nieznanych przyczyn rozładował się.Holowanie do serwisu i 60zł za naładowanie jego-fajnie!
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Instalacja lpg w cenie nowego auta i 7(siedem) przyjazdów do serwisu aby wyłączyć kontrolkę chek.Przerastało skodę i ASO. Teraz jak dzwonią ankieterzy na zlecenie skody polska i pytają się o moją opinie po usłyszeniu ,że ostanio trafiłem do serwisu na lawecie przerywają ankietę,tak im kazano! Wiarygodność przede wszystkim.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]