Silnik
: miałem jazdy próbne, ale i tak osiągi baaardzo mnie zaskoczyły, no i ta kultura pracy. Jeśli jeszcze okaże się niezawodny...
5,0
Całokształt
To auto dla kogoś, kto nie szuka ekstrawagancji.
Duże , wygodne, szybkie
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik o wystarczająceym zapasie mocy i momentu obrotowego dla tego typu samochodu. Jeśli się chce można nawet nieco \" poszaleć\"
Co znacznie ważniejsze, ekonomiczny , o bardzo dobrej kulturze pracy. Spreżarka włącza się niezauważalnie, nie czuć praktycznie turbo dziury.
Wbrew powszechnym opiniom zużycie oleju minimalne - 1 litr / 30 tys. km
5,0
Skrzynia biegów
niezły mechanizm zmainy biegów, szóstka o bardzo długim przełożeniu, nawet na autstradzie silnik kręci się \" leniwie\" , ale dzięki turbo możliwe jest bezproblemowe przyśpieszanie nawet od 70 km/h
4,0
Układ jezdny
dość pewne prowadzenie, udany kompromis pomiędzy komfortem a spartowymi właściwościami jezdnymi.
No ale focus to jednak nie jest.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność naprawdę przyzwoita
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, bez ekstrawagancji, bardzo wygodne fotele. Trochę przeszkadza wysoki próg w bagażniku
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest nieźle, ale w warunkach ekstremalnych parowanie szyb mogłoby być mniejsze, przydałoby się ogrzewanie przedniej szyby
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niby tylko kompakt, a miejsca jak w klasie średniej. Oczywiście z wyjątkiem bagażnika - ten jest jak w dostawczaku :)
5,0
Wyciszenie
Jest cicho chyba, że sprawdzamy jak daleko wędruje wskazówka po obrotomierzu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa jak zwykle zależy głównie od temperamentu, ale jest nieźle. Przeglądy ok
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena w znacznej mierze zależy od wersji.
W porównaniu do konkurencji i tak jest jest nieżle
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Może trudno w to uwierzyć, ale na gwarancji nie byłem ani raz w serwisie, naturalnie poza przeglądem.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]