Kultura jak na diesla nie najlepsza, szczegónie jak silnik jest zimny i na niskich obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo dobrze, skrzyni i łożysk nie słychać.
4,0
Układ jezdny
Niestety potwierdza się opinia o sztywności zawieszenia, i o uciekaniu samochodu na nierównych zakretach. Do opanowania.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie narzekam. Bardzo przydatne są czujniki parkowania z przodu i z tyłu.
5,0
Ergonomia
Dobre rozlokowanie wyłączników w kolumnie kierowcy i wbudowanego radia z CD. Sczególna pochwała za sterowanie radiem na centralnej konsoli.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sterowanie wygodne, dość szybko nagrzewa się.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuużo miejsca zarówno dla kierowcy, pasażerów z przodu i z tyłu, no i oczywiście w bagażniku. Sporo schowków również w bagażniku. Bardzo przydatne przynajmniej na zakretach rzeczy nie kulają się po bagazniku.
3,0
Wyciszenie
No niestety zimny silnik na jedynce zimą, to niemały traktorek. Nawet w środku.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo sobie chwalę. Przy tej mocy i bardzo dobrej zrywności pali dużo mniej ( w mieście ok. 1 litra/100 km mniej ) od mojego poprzedniego auta z silnikiem benzynowym 1.2.
4,0
Stosunek jakość/cena
Mogło być lepiej. Obniżenie oceny za głośność we wnętrzu na wolnych obrotach i nadsterowność.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie na gwarancji i bez problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J. W.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]