Silnik 2.0 tdi PD (brak takiego do wyboru przy opinii) Niestety zle dobrane dawki paliwa dla silnika ciepłego i trzeba dłużej kręcić niż przy zimnym. Brka mocy z najniższych obrotów, a później czyli od około 1500 jest już OK. 9,8 do 100 mi wystarcza, a i z wyprzedzaniem nie ma kłopotu. Autem jechałem 200 km/h na autostradzie i jeszcze miałem minimalny zapas. Nic z silnikiem sie nie dzieje. Oczywiście leje tylko dobry olej 5w30 zgodny ze specyfikacją VW. Do minusów można zaliczyć spalanie oleju (ok 200 ml na 1000 km.)
5,0
Skrzynia biegów
działa jak należy i zapewnia dość niskie spalanie jak na 140 km.
4,0
Układ jezdny
niestety cos mi stuka w przednim zawieszeniu przy jeżdzie po poprzecznych nierównościach, i nikt tego nie potrafi zdjagnozować (łącznie z ASO) - moiże ten typ tak ma?
Komfort
4,0
Widoczność
do tyłu - średnio, w parkowaniu pomaga parktronic p/t.
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu (polecam kierownicę wielofunkcyjną)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima taka sobie, a grzanie na 5 (webasto)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
może być, ale CB nawet nie ma gdziel wcisnąć.
3,0
Wyciszenie
niestety TDI z PD trochę chałasuje na wolnych obrotach i to może przeszkadzać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
trasa 5l przy 120 km/h (4,6 przy 100) , miasto 6.2-6.7 zależy od ruchu na ulicach
4,0
Stosunek jakość/cena
samochód trochę za drogi ,ale wart napewno polecenia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto ma już 7 lat i drobnostki już wychodzą typu świszczące uszczelki, osłona przegubu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
3 poważniejsze usterki to : pęknięta sprężyna tylnego zawieszenia, nieszczelność klimy oraz zauważyłem rdzę na wewnętrznej częćsi nadkola z tyłu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
[l/100km]