Przejechane 60 tys km, bez większych usterek, serwis co 15 tys km, mimo ze olej i filtry do longlife. Auto prowadzi się dobrze i jest tanie w utrzymaniu. Również przystępna cena zakupu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bez żadnych zarzutów, ekonomiczny i zrywny. Olej i filtry wymieniam co 15 tys, bierze trochę oleju przy przejechaniu ponad 10 tys po wymianiu, nastepnie po wymianie 10 tys bez brania oleju.
4,0
Skrzynia biegów
Droga wymiana oleju, warto zainwestować w wymianę w salonie. Gdy jest mało oleju szarpie, ale po wymianie wszystko OK.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze. Wymiana jedynie gum wahacza oraz końcówek. Ale to normalne gdy nie tylko jeździ się po autostradzie.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność dobra, zarówno w trakcie jazdy jak i parkowaniu.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Gdy jest ponad -20 stopni to ciężko zagrzać. Potrzebuje wtedy około 15 km. Latem klima chodzi idealnie. Dwustrefowa podaje faktycznie różne temperatury i chłodzi szybko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dwie osoby idealnie. Z tyłu nie polecam 3 dorosłych na długie podróże. Jest to możliwe, ale nie za wygodne.
4,0
Wyciszenie
Słychać silnik. Nie jest to chyba rzecz dziwna w dieslu, ale nie ma też z tym problemu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa w granicach 5 -6 l/100 km , ceny oleju i filtrów przyzwoite. Bogaty wybór w częściach zamiennych co obzwierciedla się w konkurencyjnych cenach
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiany części zawieszenia dosyć częste, ale to z powodu dróg. co jakiś czas coś siada, ale nie jest to dokuczliwe, czy niepokojące.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było takich. Najdroższą rzeczą jaką wymieniałem to olej w skrzyni biegów DSG. Jest to dosyć drogi olej. Ale to jest wymiana serwisowa, a nie usterka.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 105KM 77kW
[l/100km]