Układ elektryczny
: nikt nie wie o co chodzi , prawdopodobnie elektryka
2,0
Całokształt
Całkształ SKODY to ;
FABIA - problemy z odpaleniem , zalecenia POZNAŃ - pozbyć się samochodu przez właściciela,
RUMSTER - niewypał
YETI - 3 miesięczne auto \"pryszcze\" na drzwiach - zalecenia POZNAŃ lakierowanie elementu , i wszystko może by było ok , z małm wyjąkiem , auto miało 3 miesiące i różne grubości powłoki lakierniczej, ciekawi mnie jaka jest przez to utrata wartości pojazdu.
SUPERB - dyskoteka kontrolek na desce rozdzielczej , zalecenia POZNAŃ - to ASO jest gwarantem , czyli Poznań umywa ręce
OCTAVIA II - dyskoteka kontrolki ręcznego Poznań ???
OCTAVI I ( TOUR) najmniej awaryjny model , z małm problemem KONIEC PRODUKCJI.
CAŁKSZTAŁ to PRZEMYŚANE ROZWIĄZANIA z rozlatującymi cię silnikami ,a po za tym TE TYPY TAK MAJĄ
Wrażenia
3,0
Silnik
105 KM na octavię to na chwilę obecną żdna rewelacja , 140 KM pompowtryski to tragedia , a 140 CR za drogie.
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
pompowetryski
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do przyjęcia
3,0
Stosunek jakość/cena
Skoda to w chwili obecnej przerost formy na treścią, a dobre samochody skończylu lub kończą produkować .
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz w miesiącu w niestety w ASO
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bordzo źle , bo nikt nie wie z czego się one biorą
i jak się ich pozbyć , to dotyczy również SKODA POLSKA POZNAŃ
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI PD 105KM 77kW
[l/100km]