Jedyny minus to brak minusów... spodziewać się można, ze czegoś można się czepić, a tu zonk! Jedyny minus - kolor - w czerni wygląda jak VW, w srebrze to jednak Skoda
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, przyjemny i dynamiczny
Troche hałasuje przy >160km/h. Minusem tez na pewno spalanie znacznie przekraczajaće normy przy prędkościach powyżej normy
5,0
Skrzynia biegów
Nawet nie spodziewałem się że automat bez DSG może być tak ekonomiczny i dynamicny zarazem.
4,0
Układ jezdny
Subiektywne odczucie niestabilności przy prędkościach niedozwolonych w Polsce... Powiedzmy na niemieckiej autostradzie przy 180-190 jak wchodzę w łuk wolę zwolnic, bo wszystko 'odlata'
Komfort
4,0
Widoczność
Tylna szyba nie jest wzorem do naśladowania, szczegolnie po przyzwyczajeniach z Kombi V40, ale pozostale okienak jak w avensis - widac wszystko i bez problemow.
4,0
Ergonomia
Może nie ma elektrycznego fotela, ale wszystko jest pod ręką. Minus największy - wersja Elegance w tamtych czasach nie miala wielofunkcyjnej kierownicy, a jak sie lubi sluchac muzyki, to ręka lata przy radiu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cicho, cieplo zimą, klima nie smierdzi, nie warczy i do tego strefy działaja bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pasażerowie nie narzekają, mi jest wygodnie
4,0
Wyciszenie
minuds opisany wyżej - przy predkościach autostradowych trzeba rozgłosić radio o 2-3 kreski
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
poza kosztami paliwa idealnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cene możan kupic Corse albo Focusa i nie miec gdzie spakowac zakupów, a na narty sprzęt wysyłac kurierem. klasa Passata, cena starej Astry
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
coś sie musi czasem wymienic przy tym przebiegu i wieku.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V FSI 150KM 110kW
[l/100km]