Za tę cenę, z takim wyposażeniem i przestrzenią to uważam, że dobra oferta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trochę obniżyła się kultura pracy silnika po zamontowaniu instalacji gazowej (w ASO, instalacja Landi-Renzo).
3,0
Skrzynia biegów
Niezbyt precyzyjna. I bieg czasem trzeba na siłę. ASO wie, przeprasza i mówi, że to typowe w skrzyni dla silników 1.6 całego koncernu VW.
3,0
Układ jezdny
Przeciętnie. Komfort fajny, ale już precyzja prowadzenia taka sobie. Na zakrętach gdy koło wpada na nierówny asfalt lub nawet w płytką studzienkę kanalizacyjną to tył Octavii (stary model!) "uskakuje". Niestety to tak od nowości, a nie sprawność amortyzatorów.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność przeciętna, do tyłu słaba. Sytuację tam poprawiają czujniki cofania.
4,0
Ergonomia
Bez zarzutu. Wygodne przednie fotele. Tył niestety twardszy czyli mniej komfortu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Idealnie. Zarówno wentylacja jak i chłodzenie/ogrzewanie (oczywiście mowa o chłodzeniu w kontekście klimatyzacji, która jest w tym egzemplarzu).
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogłoby być więcej miejsca, ale toż to tylko auto kompaktowe z większym bagażnikiem.
3,0
Wyciszenie
Nie zachwyca. Do 120km/h OK, potem coraz gorzej. Porównywalni konkurenci z tej klasy są zazwyczaj ciut lepiej (lub znacznie lepiej) wyciszeni.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie zachwyca, ale ceny części i przeglądów są przystępne.
4,0
Stosunek jakość/cena
Teraz w tej samej cenie kupiłbym 307 kombi z lepszym wyposażeniem. Ale cóż - rynek zmiennym jest :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
40 tys. km i bez awarii. Oby tak dalej.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]