Karoseria
: Rdza rdza i woda zbierająca się w drzwiach po opadach deszczu.
2,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik starej szkoły, do jazdy z punktu A do punktu B rewelacja. Tani w serwisowaniu
3,0
Skrzynia biegów
Brak 6 biegu.
4,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Miękki i wycierajacy się lakier. Twardniejące uszczelki, przepuszczające wodę i wiatr. Po 8 latach korozja płyty podłogowej i nadkoli. Szyba czołowa ustawiona pod dziwnym kątem po 150 tyś km wymiana, duży mikro dziur jakby od piasku.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu tragiczna.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu mogło by być lepiej.
1,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h brak.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Wymiana rozrządu, sprzęgła, świec, oleju i drobnych napraw 1800 zł z częściami.
3,0
Stosunek jakość/cena
Ta generacja skody nie kosztowała dużo ale cena odzwierciedla jakość.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
160 tyś poddał się kompresor klimatyzacji, 140 tyś przestał działać napęd CD w seryjnym radiu stream mp3, częste gubienie sygnału radiowego. Łuszczące się plastiki wnętrza oraz kierownicy. Wycieranie się lakieru na listwach drzwi i schowka.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]