Za tą cenę powinno być mniej awaryjnie przy przebiegu do 100 tys. km. Nie można się doczepić tego, co oferuje samochód jak jest w miarę nowy i się nie psuje, bo wszystko wydaje się przemyślane i jak ktoś nie jeździł samochodem z wyższej półki będzie zadowolony.
Wrażenia
3,0
Silnik
Troszkę za słaba jednostka jak do tej masy.
Dość głośny, ale prosta konstrukcja jest bezawaryjna.
2,0
Skrzynia biegów
Po 60 tys.km padło łożysko w skrzyni - to lekka przesada przy takim przebiegu...
4,0
Układ jezdny
Jak na taki samochód tej klasy bardzo dobrze. Pewnie trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje, chłodzi nic nie brakuje tylko trzeba pamiętać o serwisowaniu klimatyzacji, bo można sobie sprężarkę zatrzeć.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest całkiem dobrze, ale z tyłu za ciasno jeśli mają jechać tam ludzie, a nie bagaże.
2,0
Wyciszenie
Głośno powyżej 110 km/h...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Taki silnik 102KM, w technologii MPI do takiej masy pali tyle ile ma palić, ale cudów nie ma ;)
3,0
Stosunek jakość/cena
Mogło by się mniej psuć.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cieknące uszczelki, trzeszczące plastiki, podgrzewanie fotela padło, głośniki trzeszczą ale pomaga wymiana :)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padające łożyska (skrzynia, koła)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]