Silnik
: DO 10 TYŚ. KM ŻAŁOWAŁEM, ŻE NIE KUPIŁEM 1.8 TSI. PO 13 TYŚ. ABSOLUTNIE NIE ŻAŁUJE. RÓŻNICA W CENIE OK. 7 TYŚ + TAŃSZE UBEZPIECZENIE+ TAŃSZE PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI DO 5 LAT!!!
5,0
Całokształt
GODNE POLECENIA, SZCZEGÓLNIE W WERSJI ELEGANCE + XENONY SKRĘTNE I SZYBERDACH.
Wrażenia
5,0
Silnik
W 3 MIESIĄCE PRZEJECHAŁEM 13 TYŚ. MAM WRAŻENIE, ŻE TERAZ AUTO JEŹDZI REWELACYJNIE!!! DO 10 TYSIĘCY OCZEKIWAŁEM CZEGOŚ WIĘCEJ, ALE TERAZ JEST DOSKONALE!
5,0
Skrzynia biegów
DSG 7 BIEGÓW. POLECAM W 100 %
5,0
Układ jezdny
TRAKCJA W POPRZEDNIEJ SKODZIE BYŁA PONAD PRZECIĘTNA, NATOMIAST TERAZ JEST BARDZO DOBRZE.
Komfort
5,0
Widoczność
PARKTRONIK DZIAŁA BARDZO DOBRZE.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZESTRZEŃ NAPRAWDĘ DOSKONAŁA JAK NA TĄ KLASĘ AUTA. OPINIA IŻ NA TYLNYCH SIEDZENIACH MIEJSCA WYSTARCZY DLA DZIECKA DO 10 LAT JEST CAŁKOWICIE NIEPRAWDZIWA. KOLEGA WYDAJĄC TAKĄ OPINIE MIAŁ NA MYŚLI OCTAVIĘ I GENERACJI.
4,0
Wyciszenie
NA POSTOJU I DO 130 JEST NAPRAWDĘ CICHO. PRZY PRĘDKOŚCI 200 KM/H MOŻNA ROZMAWIAĆ ALE JEST JUŻ PEWIEN DYSKOMFORT, BARDZIEJ PODYKTOWANY ZŁĄ NAWIERZCHNIĄ NIŻ WYCISZENIEM AUTA.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PO PRZEJECHANIU 13 TYŚ. / 3 MIESIĄCE W TRASIE PRZY JEŹDZIE DYNAMICZNEJ DO 130 KM/H 6 LITRÓW. W MIEŚCIE OK. 10 LITRÓW. PODAŁEM ŚREDNIE WARTOŚCI.
5,0
Stosunek jakość/cena
KUPIŁAM DWA AUTA W LEASINGU TAK WIĘC CENA BYŁA ODPOWIEDNIA :-). ZACHĘCAM DO ZAKUPU MAX WERSJI I NEGOCJOWANIA CENY!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OCTAVIE, KTÓRE POSIADAM SĄ W WERSJI ELEGANCE I JAK DO TEJ PORY WSZYSTKO OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]