Inne
: Przestrzeń, cisza wewnątrz, prowadzenie, przyspieszenie
5,0
Całokształt
W tej cenie konkurencją może być tylko Ford Mondeo, niestety żaden inny producent nie wpadł na pomysł takiego rozwiązania bagażnika i przestrzeni wewnątrz. Cicho, szybko i w miare komfortowo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik nadzwyczaj cichy, ciągnie od najniższych obrotów, na kązdym biegu, nawet z pełnym obiążeniem, paliwożerny, nie bierze oleju mimo turbiny.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegów, wszystko działa prawidłowo, lekko i precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Cicho, sprężyście i w miare komfortowo.
Komfort
4,0
Widoczność
Wiadomo do tyłu nic nie widać, ale są fabrycznie czujniki parkowania.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę przy mrozach, czas nagrzewania przy -15 stopniach jest fatalny nawet 3-5 km trzeba przejechać żeby cokolwiek ciepło leciało
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń znakomita dla kierowcy i wszystkich pasażerów.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ten silnik w mieście (Warszawa) nie zejdzie poniżej 10 litrów, jakkolwiek by oszczędnie nim nie jeździł.Mniejsze zużycie to czysta fantazja niektórych piszacych ,albo jeżdżą po jakiś małych miasteczkach bez korków. W trasie jest znacznie lepiej tu można zejść nawet do 6 litrów (dzięki 6 biegowi) Średnia wartość na poziomie 8 litrów to minimum.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy takim wyposazeniu Ambiente i 63 tysiące za auto gotowe do wyjechania z salonu nic lepszego się nie znajdzie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy tym przebiegu wszystko ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wszystko na razie działa, oleju nie bierze mimo że ma turbo
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TSI 122KM 90kW
[l/100km]