Powala wnętrze auta - jak z epoki późnego poloneza, końcówka XX wieku. Plastyki, radio, wnętrze bardzo starodawne.
Wrażenia
2,0
Silnik
Co jakiś czas nie ma siły ruszyć z miejsca, losowo, jazda w korku porażka, szybki wyjazd na drogę to ruletka bo dopóki turbina się nie włączy to samochód nie ma siły ruszyć. Trzy razy trzeba się rozejrzeć, czy promieniu km nic nie jedzie i dopiero wyjeżdżać.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa ok, ale ma takie przełożenia, że wyprzedzanie przy 80-90 km na godzinę jest problemem. Na czwórce to już za szybko a na piątce nie ma siły. W ogóle wsadzanie do tak małego silnika w takim samochodzi 6 biegowej skrzyni biegów to przegięcie.
4,0
Układ jezdny
jest ok
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu i do przodu nie widać nic co przed i za samochodem. Jest wysoka i zasłania widoczność. Czujnki ruchu polecam.
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby przednie zachodzą jak zimno na dowrze i ciężko sie tego pozbyć.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Focus o dziwo był przestronniejszy. Zrozumiałem jak sprawdziłem wymiary - jest węższa od focusa. Za to dłogość większa - duży bagażnik, dużo schowków - pod tym względem ok
5,0
Wyciszenie
Prawie jej nie słchać
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w mieście w zleżności od korków 8-11 litrów. Generalnie pali dużo jak się nie jedzie na 6 biegu, co zaleca już od 70 km/h. Tylko wtedy sie jedzie jak wozem drabiniastym - 0 przyśpieszenia za to spalanie rzędy 4 litry. Jak tylko zminisz bieg na niższy to ponad 10 się robi w miescie. Na trasie spala przy spokjnej bardz jeździe około 6.8 l/100 km, na autostradzie średnio około 8 litrów przy 150 km/h
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 TSI 105KM 77kW
[l/100km]