Szukaj

Ocena kierowcy - Skoda Octavia II Hatchback Facelifting

Mr. R, 11 lat temu
Silnik 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 91 tys. km
Skoda Octavia II Hatchback Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW 2008-2013 - Oceń swoje auto
2,38
42% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
1,0
Całokształt
Auto tanie ale i kiepskie i to bardzo. Nie polecam to zmarnowane pieniądze i czas na naprawy o nerwach nie wspomnę. Obiegowa opinia że to dobre tanie i niezawodne auto do bzdury. dodatkowo testuje się na nas nowy wynalazek silnik 2.0 TDI CR 2.5 TDI wiadomo że poprzednik był najgorszym silnikiem europy , świata tak jak i 1.2 i 1.4 1.8 TSI uznane zostały przez samych Niemców za najgorsze z najgorszych ( co ciekawe w 10 najbardziej awaryjnych brakuje Francuzów dlatego Mercedes, Mini , Ford , Suzuki , Nisan , BMW < używa silników francuzów to nie bujdy informacje są ogólnie dostępne )
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik nowy ale i przeciętny podobno dane producenta co do KM ( 140 ) często nie pokrywają się z realiami i bywa że jest ( np 134 lub 131 KM ) i podstawowa wada DPF ( koszt 5 tyś zł a pada to potwierdzone po 110 - 140 tyś km ) Mam poza skodą Lagune III 2.0 dci 150KM i to jest rakieta( porównując z Skodą )a skoda to ślimak 10KM mniej nie stanowi aż tak wielkiej różnicy a wynik końcowy dla skody bardzo negatywny pali więcej ( mimo że katalogowo mniej realia prawdę powiedzą) elastyczność przeciętna.
4,0
Skrzynia biegów
Dobra ale coś opornie niektóre biegi wchodzą.
2,0
Układ jezdny
Fatalny Skoda jest sztywna pod sterowna i dodatku nie wytrzymuje trudów jazdy po polskich drogach. ( naprawy nie takie tanie jak to się wydaje)
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dno klimatronik latem początkowo wali jak oszalała potem nagle stop temperatura rośnie a on nic i od nowa na maxa i stop ( klima naprawiana 2 razy ) Zimą kłopoty z osuszeniem szyb totalna kicha.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SUPER TYŁ PRZÓD SUPER
1,0
Wyciszenie
Fatalne przy 90 km/h okropny szum + łomot zawieszenia 120km/h wszystko trzeszczy + łomot 150 km/h to dopiero jazda wrażenie że Octavia rozpada się ( projektanci dali dupy )
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali super mało NIE!!!! foldery to bujda pali 8.5 - 10 litra miasto nie mniej. Spalanie na poziomie 6.5-8.5 trasa. Spala mal gdy jedzie staruszek 80 letni i prędkość maxymalna dla niego to 60 km/h
2,0
Stosunek jakość/cena
Fatalny tanio nie jest kiepsko natomiast tak
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To podstawową bolączka i przyczyna NIE do ponownego kupna auto miało być tanie w użytkowaniu nie interesowały mnie bajery wygląd itp. Nieustana udręka cały czas coś elektronika ( klimatyzacja panel 2x, wycieraczki, centralny itp.) auto ma 92 tyś kierownica do wymiany to samo lewarek , tapicerka nadmiernie zużywa się , plastiki trzeszczą.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
skrzynia ( 4400 zł ) przebieg 73 tyś km sprzęgło ( nad wyraz słabe w lagunie III padło przy 180 tyś km tu przy 92tyś km czyli teraz ) RDZA tak rdza skoda ma tak słaby lakier że byle kamyk dziurę w lakierze robi i rdza pojawia ,tylnia klapa koroduje pod maską nie lepiej.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Skoda Octavia II Hatchback Facelifting 2.0 TDI CR DPF 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Skoda Octavia II Hatchback Facelifting