Auto zakupiłem jako nowe, dbam o nie. Wśród wszystkich znajomych funkcjonuje jako ideał niezawodności (połączony z moją dbałością o nie)
Wrażenia
5,0
Silnik
Zero problemów. Usterki to uszkodzenie alternatora po 150 tys (zatarcie łożysk - moje wina bo powinno się je wymienić) uszkodzenie turbo tj. jakiejś gruszki koszt wymiany na nową 300 zł
5,0
Skrzynia biegów
Wszyscy ekscytują się silnikiem a trzeba pamiętać o topowej skrzyni którą otrzymujemy w tym aucie. Pięknie wchodzą biegi - 1 paluszkiem - ideał. Po 190 tys. miałem problem z wrzuceniem 1 biegu (koszt naprawy zero złotych!)
4,0
Układ jezdny
Wiadomo napęd na przód, dobrze że jest fabryczny ASR. Szersze koła 16 dają większą radę z przeniesieniem napędu
Komfort
4,0
Widoczność
bardzo dobra
4,0
Ergonomia
wiadomo to "tylko" skoda niemniej jest ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca ok, z tyłu brakuje miejsca na komfortową podróż dla dorosłych
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jest to typowe auto które po zalaniu szklanki ropy jedzie i jedzie. Wszystkie naprawy śmiesznie tanie. Podzespoły proste jak budowa cepa.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]