Warto poczytać pełny opis. Mimo wszystko polecam zadbane egzemplarze.
Wrażenia
3,0
Silnik
Dobre osiągi przy małym apetycie na paliwo. Jednak z "legendarną" bezawaryjnością bywało różnie... Auto odkupione od mojego szefa (pierwszy właściciel) z oryginalnym przebiegiem 250000km. U mnie przy przebiegu 300000 turbina do regeneracji (wcześniej była robiona przy około 200000km). Raz odmówiła posłuszeństwa i nie odpaliła - skończyło się targaniem do serwisu, wymieniłem jakiś czujnik (nie pamiętam jaki).
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Szały nie ma, tragedii też nie.
Komfort
4,0
Widoczność
Mocno przeszklone nadwozie na plus.
3,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Panel Climatronika mógłby być wyżej.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik bdb pracował - raz nastawiona temperatura i zapominałem o nim.
Ocenę obniżam za "parowanie" auta, 4-5 osób, nowy filtr kabinowy, zima lub deszczowa pogoda - i zaczyna być nieciekawie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na segment w jakim auto jest - rewelacja.
2,0
Wyciszenie
Głośny silnik tdi - gra również w środku (szczególnie na zimnym). Szum powietrza opływającego auto też daje znać o sobie, szczególnie przy prędkościach autostradowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie bardzo niskie. Koszt części na bdb poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nawet dzisiaj jest to bdb propozycja.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co jakiś czas coś wychodziło...
Raz szyba tylna opadła (elektrycznie sterowana) - jakiś plasticzek pękł.
Raz tylna wycieraczka, a w zasadzie silniczek, się skończył.
Raz przekażnik kierunkowskazów padł.
Nawracające kłopoty z tylnymi zaciskiem hamulca ręcznego.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Turbina - miała mała żywotność.
Korozja - pierwsze 10 lat auto spędziło pod chmurką, może to przez to, ale... tylna klapa pod szybą, błotniki przód i tył, progi... po prostu rdzewieją.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]