Po 270 tys. samochód ma problemy z uruchamianiem na zimnym silniku. Prawdopodobnie zużyte wtryski, a jak na tak prosty układ zasilania silnika to trochę wcześnie. Ponadto pęknięty blok silnika.
3,0
Skrzynia biegów
Po 270 tys. padnięte synchronizatory skrzyni biegów. Po za tym bez zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Pomimo ekstremalnego zużycia podzespołów samochód nadal dobrze się prowadzi i wybiera nierówności.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w tym samochodzie jest super, nie ma najmniejszych problemów z parkowaniem samochodu pomimo niemałych gabarytów.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu. Jedyne zastrzeżenie to położenie podłokietnika i utrudniane zaciąganie hamulca ręcznego.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Częsta bolączka to zapychająca/zapowietrzająca się nagrzewinca przez co w zimę czasem trzeba jeździć bez ogrzewania.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dużo miejsca z tyłu wygodnie mogą jechać osoby do 160 cm wzrostu.
3,0
Wyciszenie
Nie jest to najlepiej wyciszone auto ale do prędkości 100kmh da się wytrzymać i w miarę konforotwo podróżować.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Często nieprawidłowo działający czujnik temperatury, wadliwa nagrzewica.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pękający blok silnika, stosunkowo szybko zużywający się układ wtryskowy
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 110KM 81kW
[l/100km]