Złoty środek. 'Rodzinny', 'sportowy', 'przestrzenny', 'oszczędny', 'wygodny'. Niby szukając auta trzeba zrezygnować z któryś z wymienionych atutów, ale nie przy tym cudzie inżynierii. Nie jest idealny, ale nie znam samochodu który byłby ideałowi bliższy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Po prostu ideał. Wystarczająco mocy, nie za duże spalanie.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje pomimo wszystko 6ego biegu.
5,0
Układ jezdny
Świetnie się trzyma drogi. Jazda ok. 200km/h nie stresuje.
Komfort
4,0
Widoczność
Wygodne lusterka ratują braki z małej szybki tylnej.
4,0
Ergonomia
wszystko czego trzeba na dłuższe jazdy. Jedynie nie ma wygodnego miejsca na kawę.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa, troche paruje przy wyłączonej klimie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu luksus, z tyłu nie idealnie, ale wystarczająco.
4,0
Wyciszenie
Całkiem niezłe.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek moc/spalanie idealny.
5,0
Stosunek jakość/cena
Po prostu bomba. Przy wyborze gdzie wsadzać kasę w tym projekcie, wszystko poszło w silnik i nadwozie, bez zbędnych bajerów, kupując ten samochód płaci się wyłącznie za świetnie osiągi.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Części z wyższej półki nie są za drogie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W miarę tanie naprawy za poważne usterki.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 4x4 150KM 110kW
[l/100km]