Przeniesienie napędu
: Doskonale działający napęd 4x4. Elastyczny silnik, który bardzo dobrze współpracuje z LPG Stag300 ISA2
4,0
Całokształt
Sprowadziłem auto ze Szwajcarii. Miało ponad 220tys przebiegu, ale pełną historię. Po przyjeździe przeszło diagnostykę w Skoda Lublin i tu uwaga, Panowie za darmo wymienili mi cewki w ramach akcji pogwarancyjnej!
Na co dzień poruszam się motocyklem, dlatego po mercedesach postanowiłem kupić popularne auto benzynowe bez fajerwerków i założyć bardzo dobrą instalację LPG. Zależało mi na napędzie 4x4, który zdecydowanie polecam, jeżeli się o niego dba = co 30tyś wymiana oleju, to nic mu nie doskwiera.
Wrażenia
4,0
Silnik
Wymiana oleju co 10tys (Motul 6100), świece irydowe DENSO, LPG Stag ISA2, nigdy mnie nie zawiódł. Turbo ładnie ciągnie. Fajna jednostka z "chip"możliwościami jeśli ktoś chce.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem zawadzi przy 2, ale ma 250tys i 4x4
5,0
Układ jezdny
4x4 HALDEX. 1.8T, sportowe tarcze = świetnie i bezpiecznie
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca z tyłu dla pasażerów
5,0
Wyciszenie
Całe auto wyciszyłem matami STP Silver oraz gąbką.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zarówno części oryginalne jak i zamienniki oraz używane są bardzo dobrze dostępne, można przebierać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Sprowadziłem auto ze Szwajcarii, przed zakupem wiedziałem co jest do wymiany. Koszt zakupu średnio rynkowy, za to wyposażenie imponujące.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik stopu.
Zawór DV (najlepiej od razu założyć tuningowy)
Spryskiwacze reflektorów
Sonda lambda (Pierwsza)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana dyferencjału. Po wymianie oleju, nie założono przewodu odpowietrzającego przez co do środka dostało się mnóstwo brudu.
Regeneracja soczewek w reflektorach xenonowych (po niej założyłem lampy DRL NSSC)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 4x4 150KM 110kW
[l/100km]