Samochód kupiłem z rozsądku miał być to wół roboczy tani w eksploatacji a zarazem dynamiczny. Wybrałem silnik 1.8t 150KM. Trafiła się wersja Laurin&Klement(czy jakoś tak) Cóż mogę powiedzieć samochód bardzo przeciętny twarde zawieszenie plus słabej jakości tapicerka plus słaby jej montaż tworzy całość niezbyt udana. I cóż z tego że samochód ma klimatronik 4x elektryczne szyby, lusterka, skórę skoro samochód dręczą dziwne usterki, które co prawda nie zatrzymują samochodu na trasie ale mocno psują nerwy. Generalnie nie jestem zadowolony z zakupu. Największym plusem jest sinik turbo benzyna plus gaz to świetne rozwiązanie niesamowity kompromis między osiągami a ekonomią. Myślę że warto dodac że poprzedni właściciel chyba coś dłubnął przy silniku ponieważ samochód po hamowni obciążeniowej zadeklarował się mocą 168KM oraz 245Nm momentu obrotowego. Samochód w zasadzie za każdym razem kiedy chcę robi setkę w 8s, to jest super. Także jeśli chodzi o silnik to ok fajny ale raczej kierować się w strone audi z tym silnikiem a najlepeij wersją 180KM. Pozdrawiam
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 4x4 150KM 110kW
[l/100km]