Silnik
: Naprawde po czipie na 200 KM i 300 Nm silnik killował wszystko co się rusza, kosmiczna elastyczność - wyprzedzanie na trasie po 3 tiry na raz to żaden problem, genialna sprawa.
4,0
Całokształt
Naprawde świetnie wyposażone szybkie auto, po programie na 200 KM i 300 Nm niszczyło na trasie wszystkich nowobogackich w insigniach i mondeach czy Passatach byli rozsmarowywani po asfalcie bo prędkość maksymalna wynosi w takim setupie 250 km/h.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bajka, 20V powoduje że na wysokich obrotach wydaje się jak by tam pracowało 5 cylindrów. Bardzo elastyczny, super przyspieszenie, wiele pseudosportowych aut poległo na kresce np mazda mx-3 1.8v6 133 km czy honda crx 1.6 125 KM VTEC. Na serii rozpędza się do 225 km/h. cudo
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna fajna skrzynia, jedynie lewarek zmiany biegów mógłby być innego kształtu.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie za miękkie do tego auta, łatwo się nią wypada z drogi.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w combi, widoczność wzorowa.
5,0
Ergonomia
Wszystko jak w Passacie - czytelne, przejrzyste, mniam.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronic spisuje się na medal.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu cacy z tyłu miejsca na małe dzieci.
5,0
Wyciszenie
Bardzo wyciszony, rewelka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No pali to dość sporo, jazda miejska 12 - 13 litrów, gdy stosujemy ecodriving to mamy 10. Jest to jedyny minus tego silnika.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze cięzko by kupić równie szybkie i trwałe auto.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bendix w rozruszniku przeskakiwał ale to wina baby co nią wcześniej jeździła bo nie umiała odpalać auta i kręciła za długo.
Dziura w wężu od odmy powodowała że obroty falowały a auto głupiało.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak nie ma uszkodzonych cewek czy brudnej przepustnicy to jest cacy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 T 4x4 150KM 110kW
[l/100km]