W zasadzie wszystko działa, ale denerwuje notorycznie znikający olej i płyn chłodniczy. Silnik o dość niskiej kulturze pracy. Mało mocy, ale wiedziałem na co się piszę decydując się na ten model.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Mimo dość sporych gabarytów widoczność jest całkiem dobra.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Łatwo uszkadzające się kratki nawiewów, przy opcji climatronik kłopotliwe jest wyłączenie nawiewu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy i pasażera jest ok, gorzej mają osoby siedzące z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Silnik wyraźnie słyszalny przy poruszaniu się autostradą i drogami szybkiego ruchu.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Do kosztów paliwa należy doliczyć koszty dolewanych płynow eksploatacyjnych oraz częstych usterek.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no cóż drobne usterki w pierwszym roku użytkowania:
- uszkodzenie mechanizmu wycieraczek
- uszkodzona sonda lambda
- uszkodzenie zamka centralnego, czasem się otwiera, czasem nie, czasem nie otworzy się po wyciągnięciu kluczyka i trzeba się otworzyć kluczykiem przez otwarte okno.
- uszkodzenie termostatu
- duże ilości gubiącego się oleju
- znikający płyn chłodniczy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie brak, ale jak tylko się jakaś pojawi zepchnę ten złom do jeziora.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MPI 102KM 75kW
[l/100km]