Elastyczny. Po takim przebiegu od wymiany do wymiany nie trzeba uzupełniac oleju, ale od nowości jeździ na syntetycznym Castrolu.
4,0
Skrzynia biegów
Po takim przebiegu, brak oznak zużycia. Po ok. 230000 km wymieniłem na nowe sprzęgło z kołem dwumasonym.
4,0
Układ jezdny
Trawłe zawieszenie, niezniszczalne. Tradycyjnie co 30000 km wymiana gumek stablilizatora. Poza tym raz przeszło gruntowną naprawę tj. amortyzatory, łączniki, ect.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dwa razy na mrozach ok. -30 zamarzła dmuchawa, która po rozgrzniu silnika powracała do pracy. Poza tym bezawarynie i skutecznie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam ten samochód od nowości. Ocena 5. Średnie spalanie 5 l/0n, z tym, że jeżdżę prawie wyłącznie na trasie. Niestety na skutek fatalnej jakości paliwa na markowej stacji trzeba było wymienić pompę wtryskową i komplet wtryskiwaczy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nadszedł już czas sprzedaży, ale trudno będzie się rozstać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przy takim przebiegu trudno narzekać.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]