Nie do zajechania , przy tym minimalne realne spalanie w trasie 4.3 litra.
5,0
Skrzynia biegów
Po tym przebiegu bez zastrzeżeń i napraw .
5,0
Układ jezdny
Wynienione amartyzatory ale tylko z tyłu. Przód oryginalny i sprawny !!! Generalnie 1 wieksza wymiana w zawieszeniu po przebiegu 230 tys. Km Niskie koszty napraw.
3,0
Karoseria
Samochód nie ma co kryć po tylu latach, koroduje ale mimo tego latwo i tanio można kupić nawet całe elementy w kolorze nadwozia.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ok
4,0
Wyciszenie
Ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobrze.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobrze , pierwsza laweta przy przebiegu 380 tys. km - przyczyna , ukrecona półos.Wynik nieosiągalny dla większości obecnych nowych samochodów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za dużo moim zdaniem drobnych awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pancerne podstawowe elementy , silnik skrzynia biegów, trwałe zawieszenie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]