Motor w zasadzie bezproblemowy przy odpowiednim użytkowaniu. Wymaga regularnego wyjeżdżania w trasę, w przeciwnym wypadku bardzo szybko zamula się i czuć braki i tak niewielkich pokładów mocy. Nie nadaje się do szybkiej jazdy i wyprzedzania - powyżej 130 km/h nie ma w zasadzie czym deptać. Dosłownie kosmetyczne naprawy (wymiana odmy, czyszczenie intercoolera).
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest wytrzymała i bezproblemowa, wymaga jednak regulacji linek co jakiś czas.
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Buda jest ocynkowana, więc rdza nie sprawia problemów, jeśli nie wystąpią głębsze uszkodzenia mechaniczne. Największą bolączką jest pasowanie listwy tylnej klapy (można się pokusić o odkręcenie i docięcie podkładki), i czasami problemy między grillem a maską.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]