Inne
: niezawodny i ekonomiczny silnik, zawieszenie typowo niemieckie-jest twarde ale mnie to pasi, bagażnik-naprawdę jest pojemny
4,0
Całokształt
jak ją zajeżdzę to kupuję następną oktavkę w dizlu. Dla mnie jest ok. bagażnik ma olbrzymi, auto bezpieczne. Parę \"dzwonków\" zaliczyłem, jazdę do rowu też i stwierdzam że ono jest równie twarde jak poczciwe W-124.
Wrażenia
3,0
Silnik
jak się spokojnie jedzie to i oleju nie weźmie, elastyczność-obleci ale rajdowca nie zadowoli,pilnować wymiany rozrządu co 100tys. na trzecim cylindrze kompresja mi ucieka-podobno to jest norma w tych motorach powyżej 250 tys przebiegowo. Generalnie nie ma co się bzdetą przejmować, normalny śmiertelnik nawet nie poczuje że trochę atmosfer mu brakuje.
4,0
Skrzynia biegów
przełożenia biegów dostosowano do jazdy w mieście, poza trasą buja się do 120, potem szukamy 6 biegu...(względy ekonomiczne)
4,0
Układ jezdny
idealne na polskie drogi-wytrzymuje dziury, auto nieźle trzyma się drogi.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do tyłu jest gorsza ale mnie to szczyka bo i tak cofam na lusterka.
4,0
Ergonomia
wszystko jest pod \"ręką\" czyli kierownica, lewarek i 3 pedały, reszta też jest na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
zimą grzeje jak zwariowana, latem przydaje się klima. Bez klimy też można przeżyć bo wentylator dobrze dmucha
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jako kierowca nie narzekam, pasażerowie z tyłu muszą mieć trochę krótsze nóżki- im jest trochę ciaśniej.
3,0
Wyciszenie
zauważmy, że to nie klasa wyższa a zwykłe autko do katowania. Jak na swoją klasę może być
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przy delikatnym \"bucie\" spali mało-nawet po mieście, części ekspolatacyjne- w normie, sprzęgło(komplet) drogi ale raz na 300tys można się szarpnąć-tyle to powinno wytrzymać. Nie jeżdżę do ASO bo szkoda mi przepłacać, tam mają przebitkę ponad 100% na wszystkim.
4,0
Stosunek jakość/cena
Nie dziwię się że egzemplarze trzymają się ceny. Auto stworzone dla przeciętnego \"Kowalskiego\". Tylko szkoda że kupując używkę większość ma \"kręcone liczniki\".
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto idealne jako służbowe!!! ja go katuję a ono dalej jeździ.centralny raz się zaciął,Na temat elektroniki to się nie wypowaiadam-mam \"gołą wersję\" bez ABS, elektryki i innych bajerów.Dla tego też w mojej bryce nie ma co się psuć. Co dwa , trzy lata akumulator pada-podobno w tych modelach to norma.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
padło wspomaganie układu kierowniczego-można zregenerować, wymieniać to co ma się przebiegowo (sprzęgło, kompletny rozrząd) a auto będzie bezawaryjnie jeździć. Wtrysków, pompy paliwa, osprzętu silnika nie ruszałem-hula od nowości
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 90KM 66kW
[l/100km]