Do tego ORKADONa niżej. Stary, z twoich słów wynika ze ty masz Octavie II.
Gdzie ty sie pakujesz z tą dwójką? To oceny jedynek są. Druga Sprawa; nie obraź sie ale ty albo masz coś nie pokolei albo niezły z ciebie frajer skoro ty w naprawę octavii II włożyłeś z własnej kieszeni ok. 70 tysięcy złotych!?
Jeśli chodzi o trzaski w tylnych drzwiach...auta przed sprzedażą stoja na odkrytych parkingach, wilgoć powoduje te trzaski. Wystarczy siknąć olejem roślinnym, weź od mamy i to zrób zamiast narzekać. Gdyby iść twim rozumowaniem to jako minus Octavii zaliczyłbym strzelające na asfalcie kamyczki które dostają sie miedzy bieżnik. No do ch...ry, coś trzeba samemu w aucie zrobić. U mnie trzaski były we wszystkich drzwiach i naprawiłem bo sie tym zainteresowałem.
Stary, jak tobie ta Octavia pali 13 litrow maks i 11 srednio, jak ci podlokietnik odpada i części zewnętrzne, jak porusza sie jak mucha w smole, jak ci skrzynie biegów sie rozsypuje, jak ci skóra odpada w okolicach wiednia (może przestań jeździć przez wiedeń albo szyby zamykaj bo to pewnie różnica temperatur:))) ), skoro wszystko to sie naprawde dzieje to może drugim razem nie kupuj auta na bazarze u ruskich:) a może przestań grać już w te gry komputerowe to bedziesz jaśniej myslał podczas zakupu Octavii . A może ty ten rabat dostałeś tak samo jak Octavie? co?:) Nie obrażaj sie za to wszystko, ale zwróć uwagę na swój tekst, przeczytaj go jeszcze raz i zsumuj patrząc na to ogólnie, wyglada na to ze małointeligentny chłopak nie jestes, ty nie widzisz ześ kupil feler? (patrz: wadliwą), nie dochodzisz do takich wniosków? No i ostatnia sprawa, po co wydałeś na naprawę 70 tysięcy złotych???:) albo ty nas tutaj kitujesz albo jestes wsciekly ze oto inteligentnemu trafiła sie wadliwa Octavka. Zycze duzo lepszych zakupow na przyszlosc:)
Wrażenia
4,0
Silnik
w środku nie naparza po uszach. Innych kultur pracy nie znam wiec ciężko być obiektywnym choć na zewnątrz silnik wydaje się być głośny
5,0
Skrzynia biegów
Sama wskakuje na miejsce. Podoba mi sie to.
4,0
Układ jezdny
Trochę wpada w zawirowania w zakrętach przy dużej prędkości:)
Komfort
5,0
Widoczność
Idealna jak dla mnie. Łamane lusterko zewnetrzne lewe, bajer troche niepotrzebny.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
brak ogrzewania z tyłu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża przestrzeń dla przodu. Tył nie bardzo mnie obchodzi.
4,0
Wyciszenie
Nie narzekam na wyciszenie. Oczko mniej daję za zbytnie uszczelnienie skody, powoduje to tlumienie w uszach podczas jazdy na dziurach. Z czasem tlumienie lekko ustepuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To największy plus tego auta (zwlaszcza przy mocy 130 źrebaków). Silnik ma wykopa, ciężko jest o auto ktore dorownuje osiągom skody, nie czarujmy sie, smród mi inni wąchają (ja pomijam auta sportowe bo przeciez nie o takie porownania tu chodzi) Przy tym wszystkim srednie spalanie w cyklu mieszanym to 6,3.
5,0
Stosunek jakość/cena
To jednak największa zaleta tego auta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Małych usterek przez te 8 tysięcy nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek przez te 8 tysięcy nie było.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 130KM 96kW
[l/100km]